IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-евтините модели за годишно обслужване

Класацията на RepairPal.com е за автомобилите на американския пазар

Най-евтините модели за годишно обслужване

Популярното издание RepairPal.com състави класация за най-евтините за поддръжка автомобили, предлагани на пазара в САЩ. Идеята е да се покаже на собствениците приблизително колко ще им струва годишното обслужване на дадени модели. В него влизат смяна на масло и филтри, както и ремонтите, причинени от износването на накладки, ремъци и акумулатор.

Най-евтините модели за годишно обслужване

Според създаденият от RepairPal.com. индекс, най-изгодно като ремонти и обслужване, излиза Toyota Corolla. При нея средната сума, която собственикът отделя годишно, е 341 щатски долара. На обратния полюс е спортното купе Porsche Cayman, при което средната годишна сума е 2370 долара.

Изхождайки от тази информация, изданието направи списък по класове на най-евтините модели като обслужване и поддръжка, предлагани на американския пазар. В него включени показателят на индекса за ремонти, както и прогнозируемата парична оценка.

Показаните цифри са основани на заявената стойност на резервните части и човешкия труд за самата дейност. За изследването е използвана голяма мрежа от сертифицирани сервизи и автосалони на официалви дилърства.

10. Heavy Duty Pickup Trucks: Nissan Titan XD

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 27. Средна стойност - $463/год.

9. Full-Size Pickup Trucks: Ford F-150

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 29. Средна стойност - $482/год.

8. Compact/Midsize Pickup Trucks: Toyota Tacoma

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 23. Средна стойност - $398/год.

7. Minivan: Honda Odyssey

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 24. Средна стойност - $403/год.

6. Large SUV: Nissan Pathfinder

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 24. Средна стойност - $406/год.

5. Compact/Midsize SUV: Honda CR-V

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 22. Средна стойност - $385/год.

4. Sport Cars: Ford Mustang

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 27. Средна стойност - $454/год.

3. Large Cars: Toyota Avalon

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 23. Средна стойност - $388/год.

2. Sedan: Honda Accord

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 21. Средна стойност - $351/год.

1. Small Cars: Toyota Corolla

Най-евтините модели за годишно обслужване

RepairPal Index Score - 21. Средна стойност - $341/год.

Снимки: Производителите

Тагове: repairpal
0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Веднага ти казвам началото на 2007 в Европа още се произвеждаше само Корола Хеджбек. И тогава японците решиха глобалната Корола седан да я пуснат и в Европа, понеже нямаше производства в Европа започнаха да ги внасят точно от Япония. После пуснаха производство на дизелите в Турция и бензиновите в ЮАР, все за Европа. И какво като Денсо е японска фирма и Валео е френска, но прозвеждат частите си в Испания нали?
  • #15
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    до братчеда с королатаЯ кажи братчед ти от де я взе тая японската Корола?Кажи да знаем и ние да си вземем по една, че няма от къде. Ни в Европа, ни в хАмерика продават японски Короли. А за електрообзавеждането как го измисли, че се правило в Тайван и китай не ми е ясно. Явно с лъжите си много на ТИ...Парктроника и бензиновата помпа са на фирмата Денсо и си ги правят в Япония. Много лъжеш наистина. Много!
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Mazda нямат завод в Европа.Моделите 2,3,6, се произвеждат в Хирощима .
  • #13
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Карам турски Меган, не е лош. Да не би ако беше сгловен от алжирци на френска територия щеше да е по-добре, едни и същи роботи, едно и също качество на работната ръка. Братовчед ми си взе Корола японско производство, оказа се че слагат електрообзавеждане от Тайван и Китай. Парктроника и бензиновата помпа се предадоха още в гаранция точно по тази причина. Иначе същия модел Корола се произвеждаше и в Турция, но нафтовата версия, просто защото в Япония не се занимават с такива простотии.
  • #12
    8 rate up comment 0 rate down comment
    do: none ( преди 6 години )
    Не гледай цените на маслата и филтрите на дребно. Те нямат нищо общо с цената на която ги вземат производителите. Едните вземат на едро и имат дългогодишни договори директно с производителите, а другите са просто търговци и цените са с разлики в пъти, а не в проценти.ТМ ауто не е единствен представител за Тойота в БГ. Виж Венци Габрово какви са му цените. Качил ги е човека на сайта и няма лъжа и няма измама. Хората са много коректни и работят с наистина ниски цени.ТМ ауто е скъпо и са некадърни
  • #11
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    А между другото Toyota Motor Manufacturing Turkey е най-модерният и с най-високо качество на продукцията завод на Тойота извън Япония.Така, че не сравнявайте филтрите Бош гаражно производство с модерните заводи на Тойота.
  • #10
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Качи го на снимка.бг!none,маслото е Тойота 5w30 пълна синтетика.Произвежда се от Мобил, но е с допълнителни добавки на Тойота и се продава с тази марка, защотото Мобил и Тойота с в договорни отношения. Така го правят всички производители на автомобили. Те масла не правят, но продават масла с техните марки.Онзи пък, който твърди, че Тойотата ми има нещо общо с Турция да се гръмне! В Toyota Motor Manufacturing Turkey се произвеждат точно 3 модела на марката. VIN-номера на моята започва с J!
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    none ( преди 6 години )
    Хмм, последният път когато ходих в ТМ Ауто София, работата на час беше 55 лв. без ДДС. Признавам че беше отдавна (2012-2013) но оттогава едва ли е поевтиняло много. Та се чудя какво масло ви наливат и какви филтри слагат за да стигнем до цена от 124 лв?
  • #8
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Всъщност никога не карам с Бош филтри, просто дадох цени. Масло си купувам директно от Германия или Англия, идва малко по скъпо. Дай меил да ти пратя снимки на приемно предавателен протокол в Порше ;)Тойотката правена в Турция какво й е, та Бош правени на същото място са лоши?
  • #7
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Достатъчно пъти съм бил в официалния за обслужвания. Вече писах пълно около 290-310 лв. Без горивния около 220-240А това кой цепи стинката за поддръжка показва за какво става въпрос. Затова клиентите на Тойота са 60+ или латиноси без особени претенции, освен да им е евтино обслужването...Все пак хубаво че си си взел нова кола, било и с евтина поддръжка, пред някоя с такава, че да купуваш гуми 3та ръка