Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Renault показа нова топ-версия на Kadjar

Модификацията Armor-Lux стига до 36 900 евро

Renault показа нова топ-версия на Kadjar

Френският производител Renault ще предложи на клиентите си нова топ-версия на кросоувъра си Kadjar. Тя се казва Armor-Lux и на първо време е предназначена само за вътрешния пазар.

Renault пусна нов топ-версия на Kadjar

На външен вид автомобилът може да бъде различен по тъмни-сивите корпуси на огледаата и допълнителните защитни елементи на броните. Каросерията може да бъде в син, сив или бял цвят, който е кобиниран с 19-цолови джанти и светодиодна оптика.

Седалките на Kadjar Armor-Lux са със светло сива кожа, а на волана е сложена Nappa. Върху праговете има табели с името на новата версия. Срещу доплащане на 700 евро клиентът може да си поръча и панорамен покрив.

Renault пусна нов топ-версия на Kadjar

В базовото оборудване на автообила са включени система за следене на слепите зони и предупреждение за напускане на лентата, климатик, предни и странини въздушни възглавници, подгряване на предните седалки, мултимедиен комплекс, камера за заден ход и аудиосистема Bose.

Renault пусна нов топ-версия на Kadjar

Във Франция Renault Kadjar Armor-Lux се предлата с бензинови турбомотори с 4 цилиндъра 1.2 TCe (130 к.с.) и 1.6 TCe (165 с.с.), а също и с турбодизел 1.6 dCi (130 к.с.). Всички двигатели се съчетават с 6-степенна механична скоростна кутия, а за 1,2-литровия се предвижда и роботизирана трансмисия. Бензиновите версии са само с предно предаване, докато за дизела има вариант с 4WD.

Renault пусна нов топ-версия на Kadjar

Цените на новата топ-версия на Kadjar варират между 31 400 евро и 36 900 евро

Снимки: Renault

Тагове: renault kadjar armor-lux
0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Ммм ( преди 11 месеца )
    Аз също като колегата карам от 1 г. Каджар интенс 4х4 и съм много доволен, защото си го купих нов,а не н-та употреба от някой пръдлив немски или западноевропейски задник.Другото ми да няма хлопане,скърцане и др подобни, а до краш тестовете ми с 5звезди е на тестовете от Н кап ама дай Боже да не изпитвам надеждността при катастрофа.А вие където плюете си купете нова и тогава приказвайте.
  • #14
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Не съм чукл да има доволен от Рено. Много са зле нещата там.
  • #13
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    ".явно хората са доволни и си ги купуват..М-тел също се разхождат с клио,Евн и те с някакви рена." Точно Мтел и ЕВН смениха Рената с Астри и Корси, нищо че Опела е по-скъп. Сигурно има причина...
  • #12
    4 rate up comment 4 rate down comment
    фон Майнщофен ( преди 11 месеца )
    Не че са много доволни просто са много евтини.Аз заплата на араби не плащам!
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Просто минавам ( преди 11 месеца )
    Аз пък виждам все повече коли на Рено по пътищата даже и няколко таксита има от новите клиота тук в Пловдив...явно хората са доволни и си ги купуват..М-тел също се разхождат с клио,Евн и те с някакви рена.
  • #10
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Наистина ... ( преди 11 месеца )
    тряя си абсолютно none да дадеш подобни пари за рено! Най-вероятно произведено в некой бандустан.
  • #9
    3 rate up comment 6 rate down comment
    фон Майнщофен ( преди 11 месеца )
    Пусни си краштестове за сравнение има ги в Тубата на Каджар и Тигуан докато Тигуана се представя блестящо Каджара се представя бая зле направен е с по-некачествени ламарини а системите му за безопасност се работят както трябва страничните еърбегове тип завеса се отварят със закъснение и тн.Защо си мислиш че френските са винаги по-евтини защото са просто подобие на коли сглобявани от бежанци!
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    none ( преди 11 месеца )
    Не знам с какво е пълен форума на Рено за Каджар, но ние имаме въпросният 1.6 дизел 4х4 и за 1 година каране все още не е започнал да тропа и качеството на сглобката му не мисля че е по-зле от на Тигуан. 130 к.с. дизела върви доста прилично и дава разход за който останалите производители могат само да мечтаят. Единственият минус според мен е че не се предлага автоматик за този двигател. ФВ прибира сериозни пари от клиентите си, понеже раздава най-сериозните заплати в бранша ...
  • #7
    4 rate up comment 4 rate down comment
    фон Майнщофен ( преди 11 месеца )
    Да ама знаеш ли че в Рено форума е пълно с инфо как по неравни повърхности Каджара лопа и тропа недопустимо за нова кола второ че няма ъпдейти за картите с навигация и на практика не можеш да си я ползваш.Качеството на сглобката не е на ниво.Второ не предлагат 4ь4 освен с една дизелова версия 130 коня която е и най-мощната!Каджара си остава с пословичното ниско качество на сглобката правена от магребинци!
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    none ( преди 11 месеца )
    Само за сравнение на "неувредените" най-евтиният ФВ Тигуан е 1.4 бензин със стартова цена 47К, а най-евтиния дизел 2.0 115 к.с. започва от 51К. Най-евтиния Каджар започва от 33К, а за 39К, г-н Якимов си е купил Средно ниво на оборудване, което при Тигуан започва от 56К за 1.4 бензин, а най-евтиният дизел е 63К. Предстои излизане на РС версия на Каджар със 1.8 266 к.с, която лично аз очаквам с голям интерес. @***: триенето на коментари не прави лошите новини за ФВ по-малко лоши ...