IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota разкри защо не слага турбо на GT86

Конструкция на купето не позволява такъв двигател

Toyota разкри защо не слага турбо на GT86

Спортното купе Toyota GT86 няма да получи версия с турбомотор, въпреки многото молби на феновете да бъде пусната такава модификация. Това разкри главният инженер на проекта Тетсуя Тада, която е начело и на разработката на новата Supra, пред изданието Caradvice.

Toyota разкри защо не слага турбо на GT86

От думите му става ясно, че компанията не игнорира желанието на поклониците на марката, а просто няма техническа възможност за това. За да бъде направено подобно купе с турбодвигател, на практика ще трябва да бъде проектиран изцяло нов автомобил.

Тада разкри, че актуалната платформа на GT86 е разработена изключетелно за лек атмосферен двигател и поставянето на турбина ще преразпредели теглото към предната част на автомобила. А това ще създаде сериозни проблеми за колата при завиване.

Toyota разкри защо не слага турбо на GT86

Моделът Toyota GT86 е подложен на доста критики в последно време заради ниската мощност на 2,0-литров атмосферен мотор 4U-GSE, развиващ малко над 200 к.с. Поставянето на турбовигател със сигурност би направило автомобила доста по-интересен, а много от феновете на марката очакваха подобна версия да се появи под новата марка Gazoo Racing, която ще развива спортните модели на марката.

Toyota разкри защо не слага турбо на GT86

Всъщност Gazoo вече представи по-мащна модификация на GT86, предназначена за японския пазар, като промените при нея засегнаха спирачките, окачванено, изпускателната система и салона, но не и двигателя.

Снимки: Toyota

Тагове: toyota gt86
0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 4 rate down comment
    нали ( преди 6 години )
    Кефа е субективно усещане..има доста автомобил ис 50:50 маса, това е хубав бонус но не е достатъчно.Аз няма да оборвам твойта мазда.Такова си искал такова взел.Ама под секрет не е най доброто,за теб може.По-праведен си от папата ли..айде моля.Дори да не караш МПС изобщо това далеч не означава че те е еня за природата.Нарияа се популизъм.V8 не струва 100 бона.Моля.
  • #15
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    На този "нали" не си заслужава да се отговаря. Има разсъждения и изразни средства като 10 годишен.
  • #14
    17 rate up comment 5 rate down comment
    zoom in ( преди 6 години )
    3.5 литра атмосферен, ама тва е на кола 2 тона. Ай сега ми кажи, дали аз на моята 1 тон МХ5 с 2.0 и 50:50 тежест имам повече кеф или тоя с двата тона шлеп.Ся няма да крия, и аз искам да карам V8 минимум 5.0, ама първо нямам 100 бона за кола, и второ - имам все пак някаква съвест за околната среда.
  • #13
    10 rate up comment 12 rate down comment
    КуроЛюба ЛапаДухова ( преди 6 години )
    Трошльота ли ? ААА НЕ мерси, нямам време за сервизни акции, най обикновени *** са трошльотите, *** генериращи цунами от сервизни акции. Само *** и лузъри карат Тъпота :D
  • #12
    15 rate up comment 3 rate down comment
    До нали ( преди 6 години )
    Карам си по Хемус с хх километра. Точно преди серпентините на Ябланица ме изпреварват три някакви си коли. В края на серпентините и трите бяха зад мен. Понеже и те като теб си мислят че високата скорост прави кеф. Кеф прави да влезеш със 120 в серпентините на Ябланица и долу да излезеш все така със 120.Правил съм го - много по забавно е от 220 по Хемус. Но иска и акъл а не само тежък десен крак
  • #11
    9 rate up comment 13 rate down comment
    нали ( преди 6 години )
    Само технологичен невежа може да назовава турбините глупости.Само пак такъв може да си вярва че има кеф от куц атмосферник 2.0 с кухи 200 к.с и върт момент като трабант.Байко атмосферките са много хубаво нешо ама от 3.5 литра нагоре,спор няма че там е фън.Ама тази кьопава консерва с интериор от Боровец,е далеч от високоскоротстен кеф.Викайте 112, 112 не прави разлика от *** и Държава .Уплах на кубик.
  • #10
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Има две коли на пазара който са направени с философията на английските спортни производители от миналия век - GT86/BRZ и MX5. Айде да не ги съсипвате а?
  • #9
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Атмосферен мотор, задно предаване, ръчни скорости, супернисък център на тежеста, перфектен баланс...Що не си пип мaйкaтa с това турбо
  • #8
    11 rate up comment 6 rate down comment
    112 ( преди 6 години )
    Бах *** разбира повече от световен производител но не произвежда нищо. Защо ли ...
  • #7
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    За гоуфаджии и БеЕнВеисти естествено, че 200 коня са малко. К0чините им може да не могат един завой да вземат, обаче гледат колко куци немски магарета са под капака на новият внос (нищо, че половината са умрели).А който се е качвал на GT86 и е карал съм сигурен, че изобщо за турбини и други глупости не би си и помислил, ако разбира се държи на колата си и не иска да си развали кефа с атмосферният боксеров двигател.