Интересът към новия суперкросоувър Lamborghini Urus е задминал дори най-смелите очаквания на италианския прозводител. Това разкри в интервю за CNBC генералният директор на компанията Стефано Доменикали.
По думите на топ-мениджъра, над 70% от купувачите на Urus са нови клиенти за марката Lamborghini. Моделът с повишена проходимост е позволил на компанията значително да повиши присъствието си в държави с лоши пътища като Русия и Индия.
Доменикали разкри още, че сред поръчалите Urus има и много жени, както и че повечето клиенти плащат зо голяма част от допълнителните опци При базова цена на всъдехода от 200 000 долара купувачите добавят допълнително оборудване за 40 000 и повече долара.
В Lamborghini планират да произведат 5000 автомобила през 2018 г., като над 1000 от тях ще бъдат Urus. В края на 2019 г. компанията трябва да достигне нива от 8000 едници, след което увеличаването на производството ще бъде спряно, за да може да се запази ексклузивността на марката.
Освен Urus много добре на пазарите се справя и Huracan, който е все по-популярен на пазарите в Европа – Германия, Великобритания и родната Италия. Това донякъде се дължи и на увеличението на броя на хората, забогатели от операции с криптовалути. Според Доменикали, именно инвеститорите, обичащи риска, имат много общо с типичните за Lamborghini клиенти.
Снимка: Lamborghini