Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Топ 10 на най-икономичните кросоувъри на 2018 г.

Класацията е според данните за американския пазар

Топ 10 на най-икономичните кросоувъри на 2018 г.

Преди дни ви представихме 10-те най-икономични модела, предлагани на американския пазар. Сега идва ред и на Топ 10 на кросоувърите, които в момента се продават в Щатите. Класацията е направена според данните на агенцията за опазване на околната среда (ETA), която проверява производителите. Всички модели в нея са със задвижване на четирите колела. Посочената цена е за базовата версия.

10. Nissan Rogue


Топ 10 на най-икономичните кросоувъри на 2018 г.

Разход на гориво: градско - 9,05 л/100 км, извънградско - 7,13 л/100 км. Цена – от $25 655. Моделът Nissan Rogue на други пазари се предлага под името X-Trail. Той е единственият автомобил в десетка, който може да превозва до 7 пътници.

9. Jaguar F-Pace

Топ 10 на най-икономичните кросоувъри на 2018 г.

Разход на гориво: градско - 9,05 л/100 км, извънградско – 7,13 л/100 км. Цена – от 47 270 долара. Първият всъдеход на британската марка харчи колкото Nissan Roque, но струва значително повече. В класацията влиза модификацията 20d, която се задвижва от 2,0-литров дизел от семейство Ingenium, развиващ мощност от 180 к.с. Другите версии харчат повече.

8. Toyota CH-R

Топ 10 на най-икономичните кросоувъри на 2018 г.

Разход на гориво: градско - 8,71 л/100 км, извънградско – 7,59 л/100 км. Цена – от 23 945 долара.  Освен със сравнително скромен апетит, Toyota CH-R може да се прохвали със стилен и изразителен екстериор, като според мнозина експерти този модел трябва да се пребори с Nissan Juke.

7. Subaru Crosstrek

Топ 10 на най-икономичните кросоувъри на 2018 г.

Разход на гориво: градско – 8,71 л/100 км, извънградско – 7,13 л/100 км. Цена – от 22 710 долара. Този модел също е известен под друга име на някои пазари – Subaru XV. Още в базовата си версия автомобилът получава система за задвижване на четирите колела. Най-ниският разход е при варианта с автоматична скоростна кутия.

6. Buick Encore

Топ 10 на най-икономичните кросоувъри на 2018 г.

Разход на гориво: градско – 8,71 л/100 км, извънградско – 7,13 л/100 км. Цена – от 23 895 долара. Малкият SUV, който влиза в тази класация, е оборудван с 1,4-литров бензинов двигател. Въпреки скромните си габарити, Buick Encore предлага просторен и тих салон.

5. Hyundai Kona


Топ 10 на най-икономичните кросоувъри на 2018 г.

Разход на гориво: градско – 8,4 л/100 км, извънградско – 7,35 л/100 км. Цена – от 19 500 долара. Това е един от най-съвременните кросоувъри в класацията. Той получи необичаен дизайн и атрактивна цена. Данните са за версията с 1,6-литров бензинов мотор.

4. Honda CR-V

Топ 10 на най-икономичните кросоувъри на 2018 г.

Разход на гориво: градско – 8,4 л/100 км, извънградско – 6,92 л/100 км. Цена – от 25 125 долара. Неслучайно CR-V е един от бестселърите на Honda, тъй като се отличава с комфортно возене и голям салон. Разходът на гориво също е приемлив. В класацията влиза версията с 1,5-литров двигател с мощност 190 к.с.

3. Honda HR-V

Топ 10 на най-икономичните кросоувъри на 2018 г.

Разход на гориво: градско – 8,4 л/100 км, извънградско – 6,92 л/100 км. Цена – от 20 645 долара. Въпреки че HR-V е по-малък от CR-V, разходът на гориво при двата модела е еднакъв. Отбелязва се, че в Топ 10 е включена версия със CVT, тъй като при механичната скоростна кутия разходът на гориво е малко по-висок.

2. Mazda CX-3

Топ 10 на най-икономичните кросоувъри на 2018 г.

Разход на гориво: градско – 8,11 л/100 км, извънградско – 6,92 л/100 км. Цена от 21 085 долара. Според американските експерти, Mazda CX-3 е един от идеалните градски автомобили. Той е компактен и лесно се паркира. Има и минуси – основният е малкото място за пътниците на задния ред седалки.

1. Chevrolet Equinox

Топ 10 на най-икономичните кросоувъри на 2018 г.

Разход на гориво: градско – 8,4 л/100 км, извънградско – 6,03 л/100 км. Цена от 32 400 долара. Компактният модел беше основно преработен през тази година, като се предлага с различни 4-цилиндрови мотори. В класацията попада версията с 1,6-литров дизел, който генерира 137 к.с. Другите две модификации – с 1,5-литров бензин (170 к.с.) и 2,0-литров бензин (252 к.с.), гълтат повече гориво.

Снимки: Производителите

Тагове: suv
0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Кравари, ама колите и горивото са им без пари. Европеецът като е много умен се скъсва от работа за данъци и кара Фокус за който плаща почти толкова колкото американеца за Фюжън/Мондео/, ако не Мустанг. Та така, дано взема зелена карта, че българите за западно европейците сме ***, а и харесвам широки пътища и готина кола за малко пари.
  • #12
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Този CH-R тук в класацията е бензиновият вариант,хибридът няма конглокенция в разхода.
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Мухаха, И сега някой ако сподели как CR-V и HR-V имат еднакъв разход, при положение че няма как! "CH-R спокойно прави 3,5/100 смесено" Прави особено насън! В Spritmonitor правят среден разход от 5,33/100, ти го правиш под 3,0-3,5/100 виртуално!
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    SUV и икономичност в едно е някакъв оксиморон - няма как да са по икономични от лек автомобил. Всъщност и вановете са по-икономични - по-малък просвет, по-малки гуми, без задвижване на всички колела, с оптимизирана аеродинамика. Уж говорим за екология а всички се намятали на "жипки"
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ако сложат и хибриди в тези класации съвсем ще се обезмислят ми се струва. Първите ще са представители на Тойота. CH-R спокойно прави 3,5/100 смесено, а при галене на газта пада под 3/100. RAV4 хибрид е с разход 5/100 смесено. Лексусите хибриди и те са с разходи 5-6/100. А между другото къде е RAV4, който също е доста икономичен? Карал съм този с 2.0 150 к.с. с мултидрайв 4х4 и ми даваше доста приятен разход 7-7,5/100 смесено.
  • #8
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    В маниакалните си опити да си придадат индивидуалност и неповторимост, търсейки маркетингови удари, накръстиха производите си както им дойде. За повечето коли от класацията натъптват, че били компактни. Аз нищо компактно не виждам в Нисан хТрейл. Джагуара са го накичили пък с Всъдеход. Туй не беше ли по-близо до СУВ. Буикът направо кръстен СУВ. Ама иначе всичките били 4х4. Отново се сравняват ябълки и дини защото в нечии глави е хаос. Моля за минуси! Бъдете отзивчиви
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    zzz ( преди 1 година )
    до "един там" - колега, не съм любител на немското! Не знам как прецени и какво те наведе на тая мисъл ? до "Striker" - не занм "как ме гледаш", ама явно и ти си като горния... Или пък вероятно ще си докарваш кола от Щатите и нещо съм те засегнал ?
  • #6
    13 rate up comment 7 rate down comment
    един там ( преди 1 година )
    Както винаги местата в десятката са заети предимно от японски автомобили. Така е и при класациите за надеждност, здравина и удовлетвореност на клиентите. Тези които реват за подобни европейски класации са явно любители на немското. В Европа вървят номерата, лъжите и манипулациите, та все немските ще са начело. Да не говорим, че методите за мерене на разхода на гориво са най-неточните в света и умишлено се блокират от германците да не се променят, че истината за к0чините им ще лъсне съвсем.
  • #5
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Striker ( преди 1 година )
    zzz, така като те гледам, май си от краварите и тая класация не е за тебе - по-добре виж кои са най-икономичните волги в Мужикистан!:)
  • #4
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Bmw435icc,X3G01 ( преди 1 година )
    Moje bi za6toto moia e o6te tvarde nov za tazi klasacia,no za pafvite 2000 kl mi har4i 8.6 na 100,koeto e fenomenalno za nerwzraboten dvigatel 3 litrov s 260 konia.Predpolagam 4e 6te padne pod 8