IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Провалите на германското автомобилостроене

Тези 8 модела сложиха петно върху репутацията на най-големия производител в Европа

Германската автомобилна индустрия винаги е била свързвана с качество, надеждност и новаторско инженерство. Но и тя си има своите провали. Някои са предизвикани от технологични недомислия, други - от слабости в дизайна, трети - просто защото пазарът не е бил готов за въпросните модели. Така или иначе, ето осем автомобила, които оставиха петно върху автомобилната репутация на Федералната република.


Автомобилните провали на Германия (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #12
    22 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    да съсипеш една хубава идея като трабант и по късно да купиш недоразумение като мини и да бухаш милиарди се иска много пръзно място между ушите а това го има в излишък всеки германец
  • #11
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Формата напомня компакт само, иначе колата е със същото междуосие като C203 и значително по голямо от компакт. Таргета е бил именно традиционни клиент на купето, доколко е успешно в продажбите е друга тема :)
  • #10
    56 rate up comment 23 rate down comment
    Истината ( преди 6 години )
    Само това да им бяха провалите с мед да ги намажеш!Цялата им автоиндустрия от последните 20 г е един голям провал. Крепи се все още на стара слава, глупави фенове и много измами и манипулации, както и на мощно лоби в Европа и Германия.
  • #9
    14 rate up comment 1 rate down comment
    до колегата под мен ( преди 6 години )
    конглокент на е46 купе от гамата на мерцедес е w209. w203 купе е конглокент на е46 комакт
  • #8
    21 rate up comment 5 rate down comment
    A2 ( преди 6 години )
    Никога преди и още по-малко след това е проектиран и създаден автомобил на такова ниво в този клас. Изцяло пространствена алуминиева рама имат серийно в тези времена само А8 и някои суправтомобили/предимно спортни/.
  • #7
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Sport coupe е създаден като конглокент на Е46 купе и има някои преимущества. Компресорните двигатели имат добра динамика и въртящ момент от ниски обороти, в комбинация с тегло от 1300 кг, колата е доста пъргава. Ценово е entry level и концепцията да привлекат по-млади клиенти, които да усетят приличен вариант на Мерцедес със задно предаване, защото A и B клас няма как да дадат подобно усещане. От по новите дори CLA е с предно предаване, което е наистина жалко за красивата кола CL203 не е лош изб
  • #6
    37 rate up comment 4 rate down comment
    младен ( преди 6 години )
    "През 1990 г. на автосалона във Франкфурт дебютира моделът Audi A2....""Моделът се произвежда през периоза 1999-2005 г., след което историята му приключва."Лелее....цели 9 години са им трябвали от дебюта до производството!!! Не. По-скоро тъпака превеждал/писал статията си е *** като гадулка.
  • #5
    22 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    А2 е със слаби продажби, защото е с много по-малко вътрешно пространство от А-клас, а са го обявили за негов конглокент. Това е провал на маркетинга.
  • #4
    31 rate up comment 3 rate down comment
    _I_ ( преди 6 години )
    На мен А2 ми харесва, за малка кола има стил, оригинална визия и все съм се чудил защо не е успял този модел, а той струвал колкото А4 :) Друга много яка колица от свръх малките е C3.
  • #3
    24 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    W168 e провал само в главите на журналистите. Не случайно има продадени над 1 милион броя.