IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Провалите на германското автомобилостроене

Тези 8 модела сложиха петно върху репутацията на най-големия производител в Европа

Германската автомобилна индустрия винаги е била свързвана с качество, надеждност и новаторско инженерство. Но и тя си има своите провали. Някои са предизвикани от технологични недомислия, други - от слабости в дизайна, трети - просто защото пазарът не е бил готов за въпросните модели. Така или иначе, ето осем автомобила, които оставиха петно върху автомобилната репутация на Федералната република.


Автомобилните провали на Германия (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 32 ( преди 3 години )
    евала, мозък, а ако няма въобще кола, съвсем намаляват проблемите :D компетентен пешеходец
  • #31
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Климент ( преди 3 години )
    Незнам от къде си черпите информацията, но е абсолютно грешна. Вярно е че "А класата" се преобръща при първият тест, но това не е никакъв проблем. Затова са и тестовете. При готовата продукция нямаше никакви проблеми!
  • #30
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Питай компетентен ( преди 3 години )
    Като сте некомпетентни, не пишете глупости, като няма гориво подкачваща помпа един възел по-малко и става по-безпроблемна кола.Примерно: Слабо място са каретата на Трабито ако слезеш от тротоар и не внимаваш се счупва.
  • #29
    3 rate up comment 0 rate down comment
    минаващ ( преди 3 години )
    Първата ми кола беше Траби,единствената на която разрешаваха навремето да се движи през снеговете при затворени пътища-говорим за 1985г.Синът ми се учи на нея,е оттогава смених многоколи,Но първата си е първа.незаменима пластмаса,хаха
  • #28
    14 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Много ме кефи, когато някой публикува нескопосан превод на статия за кола, която е била част от нашето ежедневие десетилетия наред. Ако хвана някой над 35 години на улицата ще ми каже по-достоверна информация за Трабанта, а ако почакам десетина минути, ще намеря някой, който е поддържал и ремонтирал някога такъв автомобил и му знае и кътните зъби. Без да съм нито един от тях, мога да кажа, че това, което пише за Трабанта е пълно съчинение.
  • #27
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Абв ( преди 4 години )
    До 27 *** си като на слона гъзъ
  • #26
    18 rate up comment 27 rate down comment
    niki ( преди 4 години )
    на немския инженер някой му е отворил главата изакал се е вътре затворил я е и му е казал че може да прави автомобили
  • #25
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Гледах Youtube ( преди 4 години )
    Като гледах А класата в Youtube за точно тоя тест еми ще кажа че е най големия к**** и нестабилен варел
  • #24
    14 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    2,5 млн бр са голям провал
  • #23
    25 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    карам w203 и не съм установил да има толкова много дефекти както твърди автора на статията :)