IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mazda обнови и 6 комби

Топ-версията ще получи салон с японски орех

Mazda обнови и 6 комби

Компанията Mazda публикува първа официална снимка на обновената версия на комбито Mazda6. Премиерата пред публика на автомобила ще се състои по време на автосалона в Женева през март.

Mazda обнови и 6 комби

След фейслифта комбито ще получи допълнително оборудване и нови материали в салона. В топ-версията на модела ще има елементи от японски бял орех – специално дърво, което се използва за направата на музикалални инструменти и мебели.

В оборудването на машината ще бъдат включени адаптивен круиз-контрол с функция да пълно спиране и последващо тръгване, а също така и система от камери за кръгов обзор.

Mazda обнови и 6 комби

Технически детайли липсват, но се очаква комбито да разчита на същите двигатели като обновения седан. След фейслифта той получи 2,5-литров мотор с 6 цилиндъра, която се поставя на Mazda CX-9. Мощността на агрегата е 253 к.с. и 420 Нм въртящ момент.

Снимки: Mazda
 

Тагове: mazda6
0 от 500
  • #17
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Veyron ( преди 1 година )
    Конглокенцията не вещае нищо добро. Напълно съм съгласен. Нашата фирма също бълва продукти с MVP качество, и нямам предвид Most Valuable Player.
  • #16
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Допълнение към Veyron: С увеличаване на електронните компоненти в автомобила се повишава цялостната му сложност, а от друга страна производителите са притискани от обстоятелствата да намаляват себестойността на продуктите и да скъсяват развойните цикли.Терминът „качество“ включва изключителен комплекс от взаимно свързани процеси и резултати.Проблеми и грешки винаги ще се случват, защото колкото и да се развиват процесите на производство, сложността на продуктите също ще расте.
  • #15
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Комшо ( преди 1 година )
    Е как имаш кат вчера те видях да гониш маршрутката!?
  • #14
    23 rate up comment 5 rate down comment
    Veyron ( преди 1 година )
    Аз имам и А6 и 2018 CX-5 Ultimate. Ауди-то е по-добрата кола, няма спор, но за цената си Маздата е страхотна. You get what you pay for. Всички искат да карат премиум на цената на ниския клас. Мазда и те имат проблеми, при мен се появи първия само на 2500 км. Японско качество. Всичките са един дол дренки.
  • #13
    10 rate up comment 26 rate down comment
    APP ( преди 1 година )
    За пореден път чета подобни глупости от човек който никога не се качвал и използвал Мазда 6. Вероятно е поредния фен на немските автомобили, които безспорно са много добри но не са единствените в света. Ако човек не робува на марка, Мазда е един много добър избор на разумна цена
  • #12
    6 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Сигурно ли е, че 2.5 мотора ще е 6 цил.? Да не са решили да възобновят К-серията 6-цил. мотори? Ако да РЕСПЕКТ. Имал съм МХ-3 с 1,8 6 цил. мотор и мога да кажа, че за времето си беше жестока машина. Карал съм 626 6 цил и също беше жестока машина. Не ми се вярва обаче да ги възобновят точно сега, когато всичко трябва да е еко. Обаче за тази 6-ца респект. Направена е страхотно и един 2,5 дори и 4 цилндров мотор ще и ходи много. А ако е 4х4 ще е трепач. За тази цена и качество избиват рибата.
  • #11
    11 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "... за която все още ЕС има високи "наказателни" мита за колите. Ако тези мита ги няма нали се сещате какво ще стане. Немците ще продават много по-малко коли. Понеже японците предлагат за доста по-малко пари по-качествени автомобили. Болшинството ПРАКТИЧНИ хора ще изберат точно японските коли.
  • #10
    12 rate up comment 27 rate down comment
    zoom in ( преди 1 година )
    @ Roadrunner, Тези марки могат да си позволят да правят по-сериозни отстъпки, защото за разлика от маздите не се правят и внасят от Япония, за която все още ЕС има високи "наказателни" мита за колите. Дори след подписаното споразумение за двустранна търговия миналата година, ще минат още 5 години, докато влезе в сила за колите идващи директно от Япония. Първо ще поевтинеят частите догодина... и така :)
  • #9
    39 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Хубаво за залепили дърво отгоре, но основата отдолу като е тънка и евтина, зле проектирана и слабо укрепена и скърца на всеки завой и бабуна, какъв е смисълът?
  • #8
    14 rate up comment 31 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Шестака няма да го видим в Европа най-вероятно." Него никой няма да го види, защото такъв няма. Журналистическа грешка. Имат предвид 2,5-литровия 4-цилиндров, но с турбо.