fallback

Много рядка Lancia Delta излиза на търг

От версията Dealers Collection са сглобени само 180 бройки

На 7 февруари в Париж аукционната къща RM Sotheby’s ще предложи на търг изключително рядък екземпляр Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II във версията Dealers Collection. Рали иконата е с регистрация от Чехия и се очаква цената й да е в диапазона 90 000 – 120 000 евро, но организаторите на търга признаха, че това е „консервативна прогноза”. Delta е най-успешният рали автомобилза всички времена – както за края на могъщата група Б в средата на 80-те години, така и в хода на следващите сезони, когато властваха колите от група А. Delta в различните си варианти печели шест поредни световни рали титли между 1987 и 1992 година. Въпросният автомобил, произведен през 1995 година, е №113 от серията от 180 коли и е навъртял едва 20 700 километра, които сме сигурни, че са били много вълнуващи. С какво обаче се отличават колите от Dealers Collection, освен с характерното усещане за всички Integrale, че караш рали автомобил? Колите от тази серия са боядисани в уникално червено със силен виолетов оттенък, седалките са Recaro, тапицирани с бежова кожа, двигателят стартира с натискането на бутон, а подпората за левия крак е дело на OMP. Колата е доставена нова в Италия през 1995 година, след това е купена от колекционер от Чехия, а миналата година е купена от настоящия й собственик, който сега я е включил в търга.

fallback
  • #10
    Волвофен ( преди 6 години )
    "Светльо, брат, ти ли си ?Имах един колега във Варна, всеки ден разправяше за този филм.Не съм го гледал, а направо ги изживях целия филм 2 години, всеки ден на обяд.Та Светльо ти ли си? Аз съм Веско. :Д "Не знам, кой е този Светльо, но аз не съм този човек. Колкото до филма, ти и аз не го гледаме. По-скоро сме започнали да живеем в него....за съжаление!Огледай се, колко дошоваци ни заобикалят само ! Онзи филм е като царството на дошоваците.
  • #9
    Волвофен ( преди 6 години )
    До световният империализъм. Като толкова държиш на произношение, как самият ти произнасяш имената на марки като Мазда, Хюндай, Рено, Пежо, БМВ, Шевролет и др. подобни? Сигурен съм, че болшиството от тях ги бъркаш тотално, ама нали си гъзолизец, реши да блесТнеш, а?!По въпроса с Ланча, Ланчия и другите вариации, тук (Канада и САЩ) я наричат Лансиа. И между другото не им пука, дали е грешно или не!Имаше един долен арабин, който държеше да произнасям Катар, както трябва. Познай пука ли ми!?Изобщо не ми дреме как трябва да произнасям името на тази долна и гнусна държава, подкрепяща терористи по цял свят.И да се върнем на темата с иметаната на колите! Самият ти не произнасяш името на модела на Фолксваген(тук го знаят като Волксваген) коректно, но правиш забележки. Комплексиран ***!!!
  • #8
    до: Волвофен ( преди 6 години )
    Светльо, брат, ти ли си ?Имах един колега във Варна, всеки ден разправяше за този филм.Не съм го гледал, а направо ги изживях целия филм 2 години, всеки ден на обяд.Та Светльо ти ли си? Аз съм Веско. :Д
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тези стари ланчии имат хубав дизайн, тия от последните 10-15 години са плачебни просто. Вижте ги в обявите под статията...
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Италианските масови коли винаги са били трошливи *** с не особено хармоничен дизайн, просто Интегралето придоби легендарен статус през 80-те години по ралитата (също като Audi Quattro и Ford RS200) когато хората излизаха на пътя на сантиметри от профучаващите коли и ги снимаха. Фулвия, Капа, Делта Интеграле, това им бяха добрите модели, всичко друго беше леш.
  • #5
    Ммм ( преди 6 години )
    От незнание ли от не осведоменост ли,но моля не променяйте имената на автомобилите носещи такива на създателите си.В случая създателя е Виченцо Ланча, а не Ланчиа. А що се отнася до безличните и скучно модели на Рено, колега много не си прав и Рено е най-старата автокомпания от основаването си до сега, доста по-стара от Ланча и дала не малко култови спортни модели, което не омаловажав и моделите на други автомобилни фирми.
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Дори незнаеш името на марката, а изказваш мнение за нея - типичен селски гоуфаджия, който е още по-комплексиран, когато някой с ЛАНЧА го задмине, като спрял или види какъв комфорт предлага марката.Ланча е една от жертвите на "масовизацията" и на нелоялната реклама на немските талиги. За тези "процеси" има изписано много и в нета и в книгите.Но на този свят всичко се връща и рано или късно ще изядат дървото немските каски, както го правят в момента със съдействието на АЛФА РОМЕО!
  • #3
    Волвофен ( преди 6 години )
    Има един филм - Idiocracy(тъжна комедия), едва ли е известен на по-голямата част от хората?! Та в него нагледно е показана тенденцията в човешкото развитие. Ако се замисли човек, ще проумее защо посредственото във всяка сфера бележи разцвет. Та и тези автомобилни марки бележат прогрес, защото умствения капацитет на хората, културата им, битието им, бележат силен регрес.А Ланчиа стана жервен агнец на едно изключително неуспешно управление на концерна Фиат.Дано един ден я възродят.Заслужава си.
  • #2
    до волвофен ( преди 6 години )
    Еми да бяха се възползвали бе мислителю, по стари са и с по славна история от изброените от теб! Ама нъц, издъниха се като гайди, паднаха в канала, а онези марки напълниха планетата! Кьорав карти не играе, петтима Петко не чакат!
  • #1
    Волвофен ( преди 6 години )
    Става ми тъпо и тъжно от съдбата на такава легендарна марка, дала не един и два емблематични модела, а някои безлични и скучни компании за ширпотреба, като Дачия, Нисан, Рено, Тойота, Шевролет и други подобни да задушават другите с посредственоста си.
fallback
Последни