fallback

Маркионе отказа да продаде Jeep на китайците

FCA очаква 2 милиона продажби годишно от американската марка

FCA няма намерение да продава части от компанията, нито пък ще търси сделка с китайските кандидати за Jeep, тъй като американската марка е много важна за бъдещите печалби на концерна. Това се разбра от срещата на Серджо Маркионе с пресата на автомобилния салон в Детройт. „Няма нищо да разделяме. Нямаме намерение да продаваме FCA на части, особено пък Jeep на китайците”, беше категоричен Маркионе. Италианският бос на FCA е в силна серия тази седмица, като първо обяви, че с помощта на Jeep компанията ще удвои печалбите си, а след това отново обяви, че Ferrari ще лансира SUV модел, който ще струва поне 300 000 евро и разчита да продава по 2000 такива коли на година в Китай. Маркионе има амбициозни планове за Jeep и вече обяви, че иска марката да достигне ниво от 2 милиона продажби на година. Това доведе до слухове, че Jeep може да бъде отделен от FCA, подобно на Ferrari, за да се вдигне пазарната му цена и компанията да получи свежо финансиране. От години се говори, че Маркионе се опитва да продаде FCA, като през 2015 анализаторите отчетоха провала на опита на Серджо да осигури съюз с General Motors. Миналата година пък акциите на FCA на борсите отскочиха рязко нагоре, след като се появи информация, че Great Wall и Hyundai искат да купят италианско-американската компания със седалище в Холандия. Големият бос на FCA отново потвърди намерението си да се пенсионира в началото на 2019 година и потвърди очакванията, че наследникът му ще бъде някой от шефовете в компанията, които сега са под негово ръководство.

Тагове: jeep fca
fallback
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тоя само глупости говори една след друга.От 10 години само празни приказки.Алфа ще вдигне на крака, а тя без малко да фалира.Сега му е останала една читава марка Jeep, дето и вървят добре продажбите и той навсякъде се хвали с нея.Нали има 6 - 7 марки другите що не ги разви, ами 10 год. дрънканици.Нищо не казва за Ланча, Додж ...Най големият проблем за FCA е именно той, самият Маркионе. И най добре, ще е най накрая да вземат да го махнат и тогава наистина ще се оправят .
  • #4
    пак до х ( преди 6 години )
    " Шведите сочат за сравнение два аналогични автомобила, преминали лосовия тест със скорост 70 км/ч без никакви индикации за загуба на стабилност на същото трасе - Volkswagen Touareg и Volvo XC90. Предишното поколение на Grand Cherokee също се е справило с изпитанията през 2005-а."
  • #3
    до х ( преди 6 години )
    Тестът на лоса е проблем за всяко поколение на Jeep,вкл. текущата моделна гама от 2013 год. Ти чети преди да пишеш за неща,които явно не знаеш!
  • #2
    х ( преди 6 години )
    Напротив. С много хубави неща могат да се похвалят.А теста ти на лоса, попрочети коя година е проведен, кога ФИАТ купуват Крайслер и кой беше предишния собственик, та да можеш него да оплюваш.
  • #1
    .. ( преди 6 години )
    Когато и да го продадат все ще е късно :)Не са много нещата с които могат да се похвалят в тази компания.Поведението на Jeep при "теста на лоса" е повече от "интригуващо".
fallback
Последни