fallback

Продажбите на дизели в Германия паднаха с 13%

Като цяло автомобилният пазар в страната отбелязва ръст

Продажбите на автомобили с дизелови двигатели в Германия през 2017 г. са паднали с цели 13% до 1,34 млн. единици. Това съобщава изданието Automotive News, което се позовава на свои източници.Като цяло пазарът в Германия записва ръст от 2,7% прези миналата година и достига 3,44 млн. нови автомобили. Увеличението е по-малко от това за 2016 г., когато то беше 4,5%. Забавянето на ръста се дължи на скандала с манипулираните дизелови двигатели, категорични са експертите.Според информацията, през декември в Германия е отчетен спад с 1% на продажбите на нови коли – до 254 000 бройки. В същото време обаче се отбелязва ръст с цели 5% на регистрацията на нови автомобили от физически лица.Ситуацията с продажбите в Германия се е отразила и на пазарите в Италия и Франция, където през декември е записан спад съответно с 3,2 и 0,5%. Най-лошо е положението с турбодизеловите коли във Франция, където за първи път от 2000 г. насам техният дял е по-малко от 50%.Снимки: Automotive News

Тагове:
fallback
  • #9
    и друго нещо ( преди 6 години )
    кой ще тълкува данните ЕУ стандартите са в гр/км а тази джаджа мери в проценти...кеф..господин шапка и от физика трябва да разбира.Или до всеки полицай п о един Дошко.. той ги най разбира нещата.
  • #8
    и още нещо ( преди 6 години )
    The typical life span of an electrochemical sensor is usually between 2-3 years. Whereas a more exotic gas sensor may only last 12-18 months. I would advise anyone who uses a gas detector to get the instrument serviced every 6 months as this will ensure that your instrument will be working perfectly.Да отгатнем ли кога след 3 години някой ще се досети да смени сензора хахха...
  • #7
    Швабен зи Капутен ( преди 6 години )
    Капутен..си и тва си е.Евтин популист.Твърди частици е дори нарицателно ,то няма измерване защото не съ]ествува като мерна единица.Брой саждеви частици норма има ли ?Много ясно че газ анализатор газ ще мери.Тоя уред по какво е калибриран.Тайна.Нормите за различните видове коли къде са?? Байко с фуражката носи ли ги.А нормите за Ползван автомобил? Тест при каква температура на двигателя? Или четем като за нова ?А камионите ше спираме ли ?Толкова простотия накуп..
  • #6
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    Точно така, r. Тия газ анализатори са E-Instruments F5000 и мерят въглероден окис и двуокис, въглеводороди и азотни окиси. Твърди частици не мерят. Така че упражнението е полу-безсмислено. Да не говорим че няма никаква информация за това в какви граници трябва да бъдат емисиите и при какви условия ще се прави теста.
  • #5
    r ( преди 6 години )
    Кой казва, че газанализаторите могат да определят твърди частици от дизелите. Аз чух за въглероден оксид! Това означава, че те са предназначени за бензиновите коли. На пункта ГТП тестват само бензиновите за СО и СО2, дизелите не подлежат на проверка.....
  • #4
    .. ( преди 6 години )
    Докато не видя как наистина от улиците ни изчезват зверски пушещите 'найсе годишни дизели няма да повярвам, че реално се прави нещо по въпроса.Простете ми, но се опасявам, че това ще е поредната акция за 3 дена.
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Защо според вас започнаха ударно да слагат детектори за изгорели газове по пунктовете в цяла България. Може би има надежда :)
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    А в българия вноса на стари дизели скочи с 100%
  • #1
    д-р Исня ( преди 6 години )
    Добре е, ще се радваме на по-евтини пущиняци тук на сметището за коли на света
fallback
Последни