IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Предрекоха фалит на Tesla до 2 години

Прогнозата е на бившия вицепрезидент на GM

Предрекоха фалит на Tesla до 2 години

Бившият вицепрезидент на General Motors – Боб Лутц, се превърна в основен критик на Tesla Motors през последните месеци. Този път легендата на американското автомобилостроене стигна още по-далеч, като обяви, че производителят на електромобили ще фалира най-късно до 2 години.

Предрекоха фалит на Tesla до 2 години

В интервю за за телевизионния канал CNBC Лутц бе категоричен, че Tesla няма тайна рецепта за измъкване от тежото положение, в което се намира. Според него, представянето на камиона Semi и новия Rodster представлява „отчаян опит да се привлекат допълнителни финансови ресуррси”.

„Компанията бързо изгаря натрупания капитал и няма шанс да оцелее след 2019 г. Проблемите са много – проблеми с производството на Model 3, намаляване на продажбите на Model S и Model X, както и натрупаните рекордни загуби за третото тримесечие на 2017 г. Всичко това води само към едно – фалит”, смята Лутц.

В същото време Tesla Model S стана най-популярният електромобил на пазара в САЩ за първите 10 месеца на 2017 г. От него са продадени 20 750 бройки, което е с 13% повече от същия период на 2016 г. Продажбите на Model X са 16 140 бройки, като общият дял на моделите на Tesla на пазара на „зелени” автомобили е 23%.

Предрекоха фалит на Tesla до 2 години

Най-популярният електромобил на GM - Chevrolet Bolt EV, за същия период е записал 17 083 продажби. Само през октомври обаче неговите продажби са повече от 2 пъти по-големи от тези на Model S – 2718 срещу 1120.

Снимки: Tesla

Тагове: tesla motors
0 от 500
  • #34
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Гошо ( преди 6 години )
    Тесла е компания излязала от приказките за деца. Колите им за по 150 бона(model s и x) са с качество на сглобкатa като при дачия. Модел 3 се произвежда със скоростта на охльов и поръчките закъсняват а чичо мъск вече обещава и камиони да правят до 2 години хаха. Илончо само парадира колко бързи му били кошниците а в същото време тесла на се състезават във formula E накъдето се насочват почти всички големи производители на автомобили. Защо ли?
  • #33
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Русия ( преди 6 години )
    На теория си е фалирала.Печалбата
  • #32
    8 rate up comment 3 rate down comment
    none ( преди 6 години )
    Каквото и да стане с Тесла, това е компанията която проведе технологичната революция при автомобилите. 10 инчови таблети, софтуер обновяван онлайн, ел. задвижване. Не че и преди тях нямаше опити с ел. коли, но никой не успя да промени играта, ... преди тях ... Може би просто уцелиха момента, но и за това се изисква умение ...
  • #31
    5 rate up comment 4 rate down comment
    TSLA ( преди 6 години )
    Айде почна се манджата на капацитетите и продавачите на балони с хелий по парковете. Показваш пръст и следва Павловия рефлекс.Преди точно ДЕСЕТ години дуднехте, че Tesla Roadster 1 била само концепция за изложение само за пред отбрани журналисти. Къде са сега? NUMMI заводa от Toyota, Гигафабрика за батерии, Space X изстрелват сателити в космоса, енергийния гигант Solar City е техен... НЛО чиния да ви се представи ще й намерите кусур! А вие какво съградихте за това време? 2.5 тона брътвежи.
  • #30
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    до Анонимен: Ами имено защото GM фалираха и закриха много марки имат екпертизата и знаят кога настъпвва края. В бизнеса не е само "на имам си мечта" - ако не изкарваш пари а Т'слата не е изкарала още и един пробит цент печалба, си аут от бизнеса!
  • #29
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    На ГМ само фалити им се привиждат, понеже самите те успяха да фалират и закрият цяла кохорта - Холдън, Потиак, Деу... Сааб. Освен това успяха да продадат Опел за жълти стотинки, след като не мохаха дори при над милио коли годишно да ги направят печеливши.
  • #28
    3 rate up comment 7 rate down comment
    fermera ( преди 6 години )
    Всички производители ни убеждават как до две години ще пуснат електрички.А къде ще ги зареждат.Правилният отговор е при Тесла.Вече имат над 1000 суперчаржера по киловата.А наскоро четири велики автомобилни сили се обединиха за постояването на 400.Сега разбрахте ли защо освободи патентите.От кого ще бъдат произведени батерийте.От Китай едва ли.От 2019 който иска да продава там трябва да има 10%електромобили и батерийте ще си останат там.Правилният отговор е Тесла.Иначе пак само обещания-ще,ще,ще
  • #27
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Жалка картинка ( преди 6 години )
    Това което аз говоря.Тесла си увеличават продажбите ама продават само в Сащ.Навремето и ГМ продаваха само в Сащ после знаем кво стана.Разпродадоха всичко и фалираха.Ама българските се.яци още верват на ефрейчето Мъски!
  • #26
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Учителя ( преди 6 години )
    Може и да фалират, но....ако някой наистина е сигурен в това, може да направи много пари, но....на никой не му се рискува и акциите на ТЕСЛА пак се качват, т.е инвеститорите вярват че ТЕСЛА ще прави много пари...
  • #25
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да не говорим, че от тези 3 милиарда догодина имат да плащат 800 милиона от дълговете на Соларсити. Демек пари за фабрика за камиони няма. Роудстера може и във Fremont да го произвеждат, защото при тази цена най-вероятно ще е го правят ръчно, както първите 300 от модел 3. А с фабриката за керемидите српя да се говори вече и дори и да искаш не можеш да си купиш такива, така ще стане и с камионите. При Тесла е повече шоу бизнес, отколкото автомобилен бизнес. А печалба от продажба на коли нямат.