IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-здравите коли в Европа според TUV

Класацията е направена след проверка на 10 млн. автомобила

Най-здравите коли в Европа според TUV

Германската организация TUV обяви списък на най-надеждните автомобили за периода юли 2016 – юни 2017 г. Експертите са направили класацията въз основа на 10 млн. технически прегледа на автомобили, които засягат техните основи агрегати.

Най-надеждните коли в Европа

Изследвани са 225-те най-разпространени модела в Германия и съответно в Европа. Инспекторите на TUV са анализирали над 100 параметра по време на проверките, като в класацията са отчетени само 18-те най-сериозни. Сред тях влизат дефекти на двигателя, скоростната кутия, шасито, окачването, ходовата част, кормилното управление, осветлението, спирачната и изпускателната системи.

Най-надеждни автомобили на 2-3 години:

Най-надеждните коли в Европа

Mercedes-Benz SLK

Volkswagen Golf Sports

Mercedes B-Class

Mazda 2

Mercedes M-Class

Opel Mokka

Audi A1

Audi Q3

Audi Q5

Porsche 911

Volvo V40

Автомобили на 4-5 години:

Най-надеждните коли в Европа

Mercedes B-Class

Porsche 911

Mazda CX-5

Audi Q5

Mercedes SLK

Seat Mi

Audi TT

Mercedes GLK

Opel Agila

Mercedes M-Class

Автомобили над 6 години:

Най-надеждните коли в Европа

Porsche 911

Audi Q5

Audi TT

Honda CR-V

Mazda 3

BMW X1

Kia Venga

Volkswagen Golf Plus

Audi A4/A5

Ford Fusion

В класацията за автомобили над 8 години първото място отново е за Porsche 911.

Снимки: Производителите

Тагове: tüv tuv
0 от 500
  • #10
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Дебелия ( преди 6 години )
    Тази класация е на база възраст на колата, но това, което не се казва, че всички модели са на различен средно навъртян километраж. Поршето го дават като победител е със среден киломтераж 29 000 км. Форд Мондео на същата възраст е с километраж 80 000 км, например. Логично е Форда да има по-голям брой повреди, защото има повече километри. Като се публикуват такива класации, да се публикуват всички данни. Аз лично съм ги гледал.
  • #9
    6 rate up comment 8 rate down comment
    доRX7 ( преди 6 години )
    Та казваш анализът върху един автомобил е по-обективен от техническите прегледи на 10 000 000!Нищо учудващо,че ник-ът ти е "пояпончен"
  • #8
    17 rate up comment 2 rate down comment
    RX-7 ( преди 6 години )
    Всяка класация може да се приеме за субективна.Аз поставям на първо място тази на Декра(и АБ) за маратонски тестове.Пак са немци,но вземат един автомобил,карат го 100-150 хиляди километра и после го разглабят напълно.Следи се за износване на буталата,отчита се всеки един проблем за този период,гледа се какво е сменяно,салона в какво състояние е след употребата.. абе каквото се сетите.За мен тя е показателна,защото дава реално инфо. а не лични пристрастия.Там първи са Киа(2 модела) после ауди(q5)
  • #7
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Към тази класация върви и обяснението, че 1 брой дефект е както блокиране на скоростна кутия тип " мултитроник " например, така и окисляването на една кабелна обувка.
  • #6
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ти нито си разбрал мен, нито тази статия, нито другите статии.'Експертите са направили класацията въз основа на 10 млн. технически прегледа на автомобили...Сред тях влизат дефекти на двигателя, скоростната кутия, шасито, окачването, ходовата част, кормилното управление, осветлението, спирачната и изпускателната системи.'А топ-консуматорското проучване е на база на 200 души допитани по телефона.Според някои много умни хора топ-консуматорското проучване е по-достоверно.
  • #5
    7 rate up comment 8 rate down comment
    none ( преди 6 години )
    Това е класация на брой технически проблеми за всеки модел. Отказал двигател = 1 бр. проблем, и разбита биалетка = 1 бр. проблем. Няма тежест на проблемите в класацията. Като цяло от класацията им може да се добие някаква представа за надеждността на един или друг модел. Другите класации са на база потребителка удовлетвореност. Там отказалият двигател изстрелва модела в дъното на класацията (вероятно, понеже за някой хора и бавното пеърване на телефона е проблем ;))).
  • #4
    25 rate up comment 19 rate down comment
    Фолк с японски ваген ( преди 6 години )
    Смешници! Наслагали си немските кашони на първите места, докато всички знаят, че няма кой да бие японките по надеждност.
  • #3
    17 rate up comment 14 rate down comment
    D[V01D] ( преди 6 години )
    Много интересно как само немските класации, в които предимно немски автомобили има са най-достоверните според някои хора. Това американци, които са консиматори номер едно, британци и други нищо не разбират. Немско му е майката. Ненско и всички останали, мерцедес и всички останали... :D
  • #2
    39 rate up comment 19 rate down comment
    Кирил ( преди 6 години )
    Немска класация-немски кошници -първенци.Добре,че няма българска класация-ГрейтУол щяха да са на първите 9 места ;)А ако има руска класация....ЗАЗ номер1 :)
  • #1
    21 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ето ви мерило за надеждност.Кви бяха онея американски, британски правят генерално заключение на база на 200 коли, чрез допитване до собственика по телефона, дали е доволен.