fallback

Вероятният наследник на WRX STI ще е хибрид

Освен с името Impreza, компанията ще се раздели и с 2,5-литровия двигател

Бъдещият вероятен наследник на модела Subaru WRX STI не само ще се раздели с името Impreza, но и с досегашния си 2,5-литров турбо-двигател. За сметка на това обаче, седанът най-вероятно ще бъде хибрид.Пред изданието Dutch Autorai, директорът по продажбите и маркетинг на компанията Давид Стрито сподели, че в Subaru няма да бързат с разработването на изцяло новия модел. Като причина за това, Стрито посочи развитието на пазара, което в компанията внимателно следят.Според различни източници, следващият STI ще бъде оборудван с 2,-0 литров двигател тип "боксер" с турбо, задвижващ предните колела. На свой ред задните ще разчитат именно на електромотор. Причината за смяната на задвижващия агрегат е, че сегашният двигател няма да може да покрива екологичните норми, които влизат в сила. Въпреки това, производителят ще запази системата 4x4.Очакванията са новите WRX и WRX STI да бъдат показани най-рано през 2020 г., като за основа и на двата модела основа ще бъде използвата платформата Subaru Global Platform.Снимка: Subaru

fallback
  • #10
    R ( преди 6 години )
    Анонимни, защо ли в моето упътване за Аутбека не пише подобни неща?
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Аман от промити мозъци и интернет ***. кажеш ли нещо против японските щайги си фен на ваг,извинявай но не съм,нямам такова.Когато аз съм карал субару,ти най-вероятно си ходил с градския,пубер такъв,ако си над 15 годишен ме извини,но акъла ти е на хлапе.То пък човек да не каже нещо отрицателно.Точно защото знам какво е,точно затова споделям.Ако бяха добри,щяха още да ги правят,ама ги спират,както спряха и ванкела,както си отиват нерентабилните мотори,независимо от къде са(повечето са Японци)
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Споко бе,ще се удавите в злобата си и ще умрете над чинията с ориз.Първо не карам фау-ве и никога не съм имал.Второ порше боксер не е Субару боксер,няма е да бъде.Немското е качествено.Имал съм 2 Субарута, сервиза на околовръстното преди ринга е на мой приятел,знам повече за тях от вас,залагам си ключовете на колата за това.Живота на двигателите е значително по-къс от другите и основен ремонт правиш на 70к километра и това всеки го знае,ако я потдържаш добре,ще ти служи повече от добре.
  • #7
    Auto ( преди 6 години )
    Allooo, Komedia! Te Subaru i sega imat 2.0 l DIT sas 326 konski sili i 400 NM moment! Stiga ste prepisvali samo!
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    До смешника по долу с ненадеждните боксериАбе Оли в коя книжка го чете тови? Да не четеш жълтата си книжка от псеходиспансера случайно? Няколко Субарута съм имал и подобно нещо в нито една книжка не е написано. Дай да видим от къде точно си го чел лъжуцо ВАГенски това!
  • #5
    до долния ( преди 6 години )
    "1. Боксера никога не е смятан за надежден."Кажи го на онези,които го поставят в Поршетата,***!
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    1. Боксера никога не е смятан за надежден.На аутбека в книжката пишеше : 70000км и се влиза в бокса на смяна на гарнитури,сегменти и сие.2.лошото е,че тази "екология" е прекалено популистко направена и е крайно измамна.Цикълът на живот един ел.автомобил замърсява повече от един бензинов еквивалент.Доказано беше вече много пъти.
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Уж боксерните им двигатели били голяма работа и много надеждни, а в топ 10 на най-издържливите двигатели нямаше нито един техен. Бяха основно германски, два японски и един корейски. Субару с пръст в уста. Смяяях, смяяях,...
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    На кой му пука за тази пластмасова еднодневка!
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ами нормално FUJI е дефакто под контрола на Toyota, естествено че ще си пробутат хибридите и там. Жалко за в бъдеще емблематични модели ще стават жертва на "екологията", Лансър вече се предадоха, от въд океана Понтиак вече е история, появи се и Мустанг 4 цилиндра, сега дойде реда на Субару.
fallback
Последни