IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го новият Duster, но вече като Renault

Разликите с модела на Dacia са не само в двигателите

Ето го новият Duster, но вече като Renault

Компанията Renault разкри официални снимки и информация за новото поколение на модела си Duster. Всъдеходът дебютира през септември във Франкфурт под марката Dacia, а сега вече е представен и като част от френската марка.

Ето го новият Duster, но вече като Renault

На външен вид машината на Renault се отличава от румънския си събрат по решетката на радиатора, която в случая е в стила на пикапа Renault Alaskan. Други са фаровете, както и 17-цоловите джанти. За френския Duster е предвиден и нов цвят на каросерията - Dune Beige.

Ето го новият Duster, но вече като Renault

Прави впечатление, че Renault Duster е по-дълго от предшественика си – 4430 мм срещу 4300 мм. Клирънсът е 210 мм, а обемът на багажника при версията само с предно предаване – 478 литра. При тази със система 4х4 то е 467 литра. Ако се свалят задните седалки, обемът се увеличава до 1623 литра.

В интериора има други разлики от Dacia Duster. Това са воланът и дефлекторите на климатика. Предното стъкло при французина е преместено със 100 мм напред. От Renault допълват, че значително е подобрена и шумоизолацията на салона.

Ето го новият Duster, но вече като Renault

В оборудването на второто поколение на Renault Duster влизат светодиодни фарове, мултимедийна система със сензорен екран, климатик, система за безключов достъп, както и системи за следене на „мъртвите” зони и за кръгов видеообзор.

Ето го новият Duster, но вече като Renault

В зависимост от пазара кросоувърът ще се предлага с бензинови мотори 1.6 SCe (115 к.с.) и 2.0 (145 к.с.), а също така и с дизелов 1.5 dCi, развиващ 85, 90 или 110 к.с. Скоростните кутии са механична, вариатор или преселективен „робот” EDC.

Снимки: Renault
 

Тагове: renault duster
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ммм ( преди 6 години )
    До "Анонимен" LOK режима точно заключва междинният "диференциал" и разпределя 50/50 преден заден мост за разлика от на немските,които включват едва когато превърти колелото и поради това се оказва късно и затъват. Мнение от руските офроудъри. Аз лично пробвах "лок" режима и да наистина е добре но не в много тежък терен но диагонал по нагорнище и кал се справи перфектно.
  • #12
    6 rate up comment 8 rate down comment
    VW ( преди 6 години )
    Явно сериозните увреждания от каране на рено придобиват епидемични размери!
  • #11
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ако визираш LOCK положението на селектора за 4х4-то бъркаш - това не е заключване на диференциалите. Както 90% от модерните 4х4-та така и при Дъстър системата е он-деманд - работи само когато компютъра прецени че предното предаване няма да е достатъчно и скоростта е под 50-60км. Позицията LOCK държи 4х4-то включено до достигане на тези 50-60 км
  • #10
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    хахахахатрябва тотално да са ти издухани гарнитурите, да твърдиш че дачия може да е по добър в нещоосвен цената от кое да е VW !само пълен и доказан *** може да твърди подобни небивалици !
  • #9
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    На Дъстъра можеш да му заключиш ръчно диференциалите и да стане истинска офроуд машина, а на Тигана и другите ВАГенски недоразумения не можеш и си затънал до уши и трябва да чакаш да дойде трактора да те изтегли. Това са фактите, колкото и да не са приятни за феновете на селската марка.
  • #8
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Дори и с предно пак е по-добър от Тиганя с 4х4! Факт!А ако Дъстъра е 4х4 е с по-добри офроуд възможности 99% от немските бракми. Факт!
  • #7
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Каквото и да си говоримДачия Дъстър е много по-добър СУВ от Тигана на Фолк с Ваген. Два пъти по-евтин с офроуд възможности и проходимост, докато Тигана става да качиш някой бордюр или да "газиш" сняг до 5 см. без закъсаш. Не случайно Дъстър е хит в Германия и не само.
  • #6
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    На дъстъра ако му лъснат малко интериора и оправят шумоизолацията ще стане чудесен автомобил. Но все пак това струва пари а целта му е друга
  • #5
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Между другото Дъстър не е на платформата на Кашкай, а е на платформата В0 на Нисан Микра. Така, че ако искате нещо по-добро си вземате Кашкай, а ако искате нещо по-слабо с платформа на Микра си вземате Дъстър. Всеки сам си избира за какво ще му служи и с какви финанси разполага. Въпреки, че е на платформата на Микра, Дъстър не е никак лош автомобил за парите си. Дори бих казал, че може би е най-доброто предложение в съотношението цена/качество/функционалност.
  • #4
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не, не може да бъде Нисан! Нисан са направили Кашкай и на неговата база е Дъстър. А на базата на румънското копие французите правят свое. Сложили пи-чка-та на предния капак, някоя друга екстра и рендето е готово, а то си е копие на копието. Така, че Нисан изобщо не ги намесвай! Те са донорът, който дава на тези под него какво да правят.