fallback

Идва приложение "Попитай Mercedes"

Германската компания ще осигурява съвети от чат-ботове

Daimler планира лансирането на ново приложение за клиенти, което ще носи обещаващото име „Попитай Mercedes” и ще е част от дигиталните експерименти, които планира германският концерн. Директорът, който отговаря за дигиталното развитие на Mercedes - Сабине Шюнерт, обясни, че става въпрос за дигитален асистент, който ще се предлага на няколко пазара и на няколко различни езици, а след това се планира и глобалното му лансиране. Но тя отказа повече подробности за приложението. „Става въпрос за приложение, което ще помага на клиентите да разучат и използват всички характеристики на автомобилите им Mercedes – обтекаемо обясни Шюнерт. – Приложението ще може да се използва както от настоящи, така и от потенциални клиенти на марката. Освен това то ще предлага денонощна асистенция и с него ще се общува чрез гласови команди или чрез текстови съобщения.” Някои анализатори смятат, че част или всички функции на приложението ще бъдат поверени на чатботове, които ще отговарят на въпросите на клиентите, симулирайки разговор. Приложението ще може да се инсталира както в инфотейнмънт системата на колата, така и на телефона на клиента.

Тагове: ask mercedes chatbot
fallback
fallback
Последни