IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Dacia искат премахване на безсмислените технологии

Румънската марка популяризира по-семпъл подход към живота

В Dacia искат премахване на безсмислените технологии

Изследване на румънската марка на Renault – Dacia, проведено във Великобритания, даде интересни резултати за това каква информация получават водачите от автомобила. Оказва се, че над 70% от участвалите в изследването не разпознават основни показания и предупреждения, които се появяват на арматурното табло на автомобила им.

Dacia: Безсмислените технологии объркват хората

Това изследване допълва инициативата на Dacia за премахване на т.нар. „безсмислени технологии” не само от автомобилите, тъй като не реално не помагат на хората. Според тезата на румънците, по-семплият подход към живота изобщо, ще направи хората по-щастливи. 84% от участвалите в изследването 2000 британци признават, че понякога технологиите само ги объркват, вместо да им помагат.

Един на всеки пет души е заявил, че притежава три или повече кухненски уреда, които са му твърде сложни за употреба и по тази причина прашасват някъде в килера му. 6% пък са заявили, че са стояли твърде дълго на светофара, тъй като не са успели да се справят с бутоните, които трябва да натиснат, за да светне зелено за пешеходците.

След резултатите от изследването шефката на Dacia Великобритания Луис О’Съливан заяви, че марката предлага на клиентите само технологиите, от които те наистина имат нужда, а така не им се налага и да плащат повече за колата, която поръчват.

На Острова обаче базовата версия на Dacia Sandero се предлага за 5185 лири, но в серийното оборудване не попада и радио.

Снимка: Dacia

Тагове: dacia
0 от 500
  • #16
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Под кое действащо евро не можело да се регистрира автомобил в Чехия, че нещо не разбрах? Тази година бях там и съм снимал РЕГИСТРИРАНИ Шкоди 105 и 120л. Те нямат НИКАКВО евро. Върви им обясни, че не можели да ги регистрират. И Лада Нива видях. От едно времешните, а не от новите. Пасати почти не можеш да видиш. Изобщо от ФВ колите са много по-млко от останалите внос. Иначе да масово Шкоди се карат. И не са чак толкова добре щом масово в Германия и Австрия ходят за работят чехите.
  • #15
    4 rate up comment 9 rate down comment
    до: сс ( преди 6 години )
    да разбирам ли, че си собственик на превозно средство с камшично запалване? Това, което си описал говори, че е точно така.
  • #14
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Мда, много са зле чехите. Затова там автомобил под действащото Евро, не може да се регистрира. Заплатите им минимални, пък карат чисто нови коли, предимно Шкоди, само че високи нива на изпълнение, останалото са Пасати и тук там някоя различна. Отдавна вече може да се пътува и всеки може да види за какво става въпрос!
  • #13
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Това с технологиите е до време. Изд.ухалите Ит-та ги хвалат тия неща, но 97% от хората не ги ползват. Когато започне всичко да се разваля и ти идва да им нопомпаш камбаните на тия олиго-та. То като с компютрите и телефоните, от извесно време са в застои, просто нищо по удобно не може да се измисли, само товарат с глупости. То и това с електричките няма да го бъде.....
  • #12
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    А в Румъния нещата са още по-отчайващи. Те и в момента трупат огромен външен дълг, по пътя на Гърция, заради увеличинието на заплатите и нещата отиват на намаляване.
  • #11
    11 rate up comment 4 rate down comment
    сс ( преди 6 години )
    По-малко излишни уреди,по-малко болки в главата! Колата е машина за придвижване на хора и товари, а не персонаж от "Стар трек".Дано в Дачия успеят да се наложат над мераците на Рено!
  • #10
    11 rate up comment 7 rate down comment
    expert ( преди 6 години )
    И чехите започнаха да се усещат, че ползата от чуждите заводи е минамална. Някакъв техен синдикален лидер от Шкода обясняваше каква е картинката в действителност. Печалбата отива на Запад, при фирмата майка. Плащат минимален данък, който бил смешен. Заплатите са между минималната и средната, за това и стачкуват постоянно. И чехите се дразнели, че от няколко години са зациклили и изобщо не настигат западния стандарт. Това е горивата истина.
  • #9
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Какви румънци искали, бе хора! Марката е собственост на французи и всичките шефове са французи. Решенята се вземат от тях. Румънците са мурджовци, които им бачкат ангария.
  • #8
    25 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    За къф чeп ми е колата да разпознава пътни знаци?!?!?!?!Бил съм на шофьорски кУрс, когата беше 3 м. имаше полигон, градско, нощно, магистрала и книжките не се купуваха. Научиха ме да гледам и да разпознавам знаците. Ако колата ще ми гледа знаците е по-добре тя да ходи на шофьорски кУрсове вместо мен или аз да ползвам обществен транспорт. Не е редно и не е нормално това колата да го прави, ако не е автономен автомобил естествено. Там нещата са малко по-други...
  • #7
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хахаха това за ВАГ-ината Ъп наистина беше така. Жабката си беше екстра и се доплащаше за нея. По-точно бече за капака и. Бяха направили там някаква дупка да си слагаш джунджурии, но без капак. За да ти сложат капак си доплащаш. Вътре голи ламарини, евтина пластмаса и спартанско оборудване. Направо не можех да повярвам, че това е истина. Погледнах в сайта на марката и точно капака си беше екстра. Не помня точната цена, но някъде около 130 лв. струваше да си го поръчаш.Без думи!П.С. Не съм Дошо!