IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Японски тунинг: Rolls-Royce с мотор от Toyota

900 конски сили от 3-литров 6-цилиндров двигател - не е лошо, нали?

Японски тунинг: Rolls-Royce с мотор от Toyota

Според вас колко често се случва на някой да му дойде идея да смени оригиналния V12 двигател на Rolls-Royce Phantom с доработена версия на мотор, зает от модел на Toyota? Рядко, нали? Но се случва.

Японски тунинг: Rolls-Royce с мотор от Toyota

Точно това са направили в японското тунинг ателие J and K. Така под предния капак на Phantom-а се появява доработена версия на легендарния двигател на Toyota 2JZ-GTE. 3-литровият 6-цилиндров редови двигател се сдобива с ковани бутала от HKS, оригиналната турбина е сменена с GReddy T78-33D, като е добавен и компресор HKS GTS8555. Мощността на двигателя е достигнала 900 конски сили, за който се грижи специално усилен автоматик с 6 степени, зает от друг модел на Toyota – Aristo.

Японски тунинг: Rolls-Royce с мотор от Toyota

Интериорът също е обогатен с промени, които не се вписват в британската традиция на Rolls-Royce. Акцентът тук е при инсталирането на дисплей, показващ налягането, на което работи турбото и още един дисплей, свързан с компютъра, който дава възможност да се избира кои от показателите на автомобила водачът да следи докато кара.

Японски тунинг: Rolls-Royce с мотор от Toyota

В този смисъл преместването на скоростния лост на обичайното му за другите автомобили място е направо свежа идея, на която и британците ще се зарадват. Снимки: J and K

Тагове: toyota rolls-royce
0 от 500
  • #17
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Пончо ( преди 6 години )
    ..не само психиатъра е слаб,и илачите не действат..Абре ти верваш ли си като ги дрънкаш тия небивалици.Кара една строшена бангия и вече цялото автомобилостроене се върти около твоя японски тенджерляк ли.Стига ни надува главата с тая ширпотреба.БМВ седнал да сравнява с тая кашонерия.Болен болен..
  • #16
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Шваби, знаеш ли как можеш да си удвоиш цената на "колата" ? - Като и напълниш резервоара.
  • #15
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    А и друго, нали ти беше, този който ревеше за екология.То се оказа, че именно ти си с 10+ годишен дрънгел бълващ "чист планински въздух".Смешника, кой се оказа сега?
  • #14
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ех честито, сега новата възродена ЛЕГЕНда Супра, ще бъде с масов двигател на БМВ 340i, дори не от чиста М-ка.
  • #13
    7 rate up comment 19 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    Апропо, из нета има десетки М3 и М5 с 2JZ конверсии и нито една Супра с БМВ двигател. Ентусиастите знаят защо. Само форумните умници го обръщат на фантазии.
  • #12
    4 rate up comment 23 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    Ха-ха!Ролс Ройс ги няма отдавна. Тия преоблечени БМВ-та не могат да се мерят с японските технологични шедьоври. Пазарите го казват най-ясно - Тойота - технологичен гигант капитализация 170 милиарда, БМВ- технологично джудже купуващо наготово технологии от Тойота, пазарна капитализация 70 милиарда. Фантазиите оставям на вас!
  • #11
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Май двама го подкарахме тоя фантазьор, каската.Вчера от клона слязъл, днес "кола" карал, че и за баланс и NVH ми говори.
  • #10
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Слаб ти е психиатъра, смени го.
  • #9
    6 rate up comment 23 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    Напълно съм наясно, да. Карам 2JZ от 9 години. Никой двигател от БМВ не може да му стъпи по баланс и NVH. За надеждност пък да не говорим.
  • #8
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тоз пък и той всички двигатели на Ролс били еднодневки сравнение с някъв "тюрлюгювеч"-двигател.Поне ти самия вярваш ли си ? Може и да си тествал всичките двигатели на Ролс по няколко милиона километри да си навъртял, знаем ли. Ама то верно вие всичките бяхте професори, зад монитора.