fallback

Когато инженер от НАСА се захване с Porsche 911

Гюнтер Вендт иска да се конкурира със Singer

Компанията за възстановяване и дори преобразяване на класически модели на Porsche Singer Design на рок звездата Роб Дикинсън вече има световна слава и е в този бизнес от 2009 г. Проектите, т.е възстановените и сериозно променени и подобрени 911-ци, са над 100, а примерът на Singer се оказва заразителен. Най-новият последовател на Дикинсън е бившият инженер от НАСА Гюнтер Вендт, който на Конкурса за елегантност в Пебъл Бийч миналата седмица представи собствена версия на класически 911 – 400R. В основата на проекта е Porsche 911 от серията 993 с двигател с въздушно охлаждане – автомобилът, който най-верните почитатели на марката считат за „последното истинско 911”. Вендт е добавил доста агресия в дизайна на автомобила – по-широки калници и вежди, нови фарове, а интериорът е почти изцяло от кожа. При задвижването също има промени – 6-цилиндровият боксер на Porsche е доработен от компанията от Орегон Rothsport. Така обемът на двигателя е отскочил от 3,6 на 4 литра, а мощността от 273 на 405 к.с. Максималният въртящ момент е вече 447 Нм. Заедно с мотора върви и 6-степенна механична трансмисия, идваща от Getrag. Окачването вече е регулируемо, пружините са KW Clubsport, нови са и стабилизиращите щанги, спирачките са Brembo и естествено – колата е получила и нови 18-цолови джанти от леки сплави. В Singer се гордеят с това, че компанията създава „идеалните Porsche-та”, Гюнтер Вендт има същата амбиция и цената на неговия 400R не отстъпва на тези на Роб Дикинсън. Без цената на донорския автомобил сумата е 525 000 долара, а с него отива на над 600 000. Вендт вече регистрира собствена компания – Gunther Werks и обяви, че планира производствена серия от 25 броя 400R. Сега остава да видим как ще реагира пазара на това.

fallback
  • #1
    Утка ( преди 7 години )
    Това порше, не е по-добро от singer!
fallback
Последни