fallback

Mercedes-AMG показа двигателя на хиперколата си

Агрегат с вътрешно горене и четири електромора ще задвижват Project One

Световната премиера на новата хиперкола на Mercedes-AMG, която ще ползва задвижващ агрегат от болид от Формула 1, ще се състои на автосалона във Франкфурт през септември. Германският производител използва провеждащото се през уикенда състезание „24 часа на Нюрбургринг”, за да разкрие нови подробности за задвижването на автомобила.Машината, известна засега като Mercedes-AMG Project One, е първият „граждански” модел, оборудван съд силов агрегат от кола от най-елитния автомобилен спорт. Той ще разчита на 6-цилиндров двигател с вътрешно горене от болида, с който Люис Хамилтън стана световен шампион през 2015 г.Разбира се, моторът е претърпял съществена модернизация – заменени са коляновият вал и буталата, препрограмиран е и блокът за управление. Това е направено, за да се увеличи ресурсът на двигателя с вътрешното горене, който след промените ще може да издържи около 50 000 км.Заедно с бензиновия V6 работят в задната част на автомобила работят и два електромотора, като първият отговаря за турбокомпресора, а вторият помага за връщането на коляновия вал. Отпред Project One има още два електромотора, които се задвижват с помощта на енергията, натрупана при спиране. Съвкупната мощност на зидважващата система ще е 1000 к.с.Само на електричество хиперколата ще може да измине около 30 км. Трансмисията на Mercedes-Benz Project One e 8-степенна роботизирана. Всички бройки от модела вече са продадени, като първите клиенти ще получат колите си през лятото на 2018 г.Снимки: Mercedes-AMG

Тагове: mercedes-amg project one
fallback
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Когато някой ти каже ,че 50км са малко за такава кола,знаеш ,че няма много общо с автомобилната индустрия. На тези коли са им нужни 10-15 г за достигнат тези км , това не еeveryday car.стига писахте глупости.Друго е и да видите какъв е двигателя
  • #2
    Волвар ( преди 6 години )
    Колта задължително ще предизвиква емоции, но 50 000 хиляди преди основен ремонт са си малко, освен ако нямаш пет за ползване и три за фукане.Цената ще е ....
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хаха, какви са наистина тия ел. двигатели в задната част на автомобила, дето въртят турбото и коляновия вал на двигателя, който е в предната част на колата? :))И въобще на къде е тръгнал коляновия вал на бензиновия V6, че да го връща ел. двигател?Това и най-добрия инжинер почитател на научната фанатастика трудно би си го представил! Хахахаа!
fallback
Последни