Никога не сме разбирали напълно защо кросоувърите станаха такава сензация напоследък. Те са твърде тежки и високи, за да предложат удоволствие от шофирането като нормалните леки коли. И в същото време са прекалено изнежени и скъпи, за да посмеете да излезете с тях извън асфалта. Накратко, единственият смисъл на тези автомобили е в задръстването главата ви да е една педя по-високо от тези на останалите шофьори.
Countryman е още по-скъп - 93 656 лева. Но той добавя и задвижване на четирите колела, което при Audi е серийно само за версиите с двулитрови двигатели. Иначе базовото MINI, с трицилиндров бензинов мотор, започва малко под 63 хилядарки. Като качество и рафинираност е трудно да се избере между тези два автомобила. MINI е малко по-практично и със сигурност е по-атрактивно като моден аксесоар. Q2 е с една идея по-приятно за каране. Сами преценете кое е по-важно за вас. Макар че да не се лъжем - за колиге в този сегмент всъщност има само едно важно нещо: как изглеждат. Audi Q2 1.4 TFSI 150 к. с. максимална мощност 8.5 секунди 0-100 км/ч 212 км/ч максимална скорост MINI Cooper S Countryman 192 к. с. максимална мощност 7.2 секунди 0-100 км/ч 222 км/ч максимална скорост