fallback

VW Polo все повече заприличва на Golf

Хечбекът получава мотори и оборудване от по-големия си брат

Следващото поколение на VW Polo влиза в производство през юни, а кадрите на папараците от тестовете на предсерийните образци показват, че субкомпактният модел все повече заприличва на бестселъра на марката Golf. Според списание Autocar шестата генерация на Polo ще дебютира на изложението във Франкфурт през септември, като кадрите, публикувани от изданието са от тестове в Южна Африка. Най-новият представител на фамилията Polo навлиза в 42-ата годишнина от началото на производството на модела и е изграден върху нова платформа, получава подобрени двигатели, ревизирано окачване и е по-голям и по-лек от своя предшественик, който изкара 8 години на пазара. Снимките показват, че Polo вече ще се отличава с по-динамичен дизайн, нова форма на фаровете, по-агресивни форми и линии, като концепцията за промените в модела е на дизайнерския център на VW в Германия. Новата генерация на Polo е изградена върху версия на новата модулна платформа MQB, която сменя платформата PQ25 и която се използва и при създаването на новите SEAT Ibiza и Skoda Fabia. По-големите размери на модела означават и по-голямо междуосие, по-широка следа, както и повече пространство за пасажерите и по-голям багажник. Както и досега новото Polo ще се предлага във варианти с три и пет врати, но все още не е ясно дали ще има версия Cross Polo – квазиофроуд вариантът с повдигнато окачване. Интериорът на Polo ще е напълно нов, като във VW се надяват, че ще спечелят важни точки срещу съперниците си по отношение на качеството на материалите, както и използването на предните седалки и някои контролни уреди, заети директно от Golf, който наскоро претърпя фейслифт. Polo ще получи и оборудване, което наскоро се появи при по-големите модели на VW – дигитално арматурно табло, ново поколение на инфотейнмънт системата с тъчскрийн, последната версия на системата за автоматично паркиране Park Pilot и безконтактен достъп до купето. Предполага се, че двигателната гама на новото Polo ще е по-скромна. 1,0-литровият бензинов турбо мотор ще е основен двигател за Polo, 1,2-литровият отпада, а на мястото на 1,4-литровият бензинов агрегат ще се появи 1,5-литров с турбо, който наскоро дебютира при фейслифта на Golf. На върха на гамата ще е Polo GTI, като според слуховете тази версия ще получи 2,0-литров 4-цилиндров мотор с мощност над 200 к.с. Тя ще трябва да се конкурира с Ford Fiesta ST. Няма да обаче модификация Polo R. Въпреки, че VW планира в близко бъдеще да се откаже от малките дизелови мотори за сметка на хибриди с бензинови агрегати, Polo ще се предлага с 1,4-литров турбо дизел с три варианта на мощност. Гамата ще включва и хибридна версия на модела, както и такава, която върви на метан, като тук става въпрос за Polo TGi с 1,0-литров 3-цилиндров турбо мотор. Версиите с по-ниска мощност ще се предлагат с 5-степенна механична трансмисия, а по-мощните – с 6-степенна предавателна кутия. Като опция ще може да се поръчва DSG със 7 предавки. Снимки: Autocar

fallback
  • #6
    VW ( преди 6 години )
    Красота!!!
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Значи брат ти прави около 1000 км на ден в София?!Хайде да кажем, че няма почивен ден и работи 7 дни в седмицата му идват по 660 км на ден в София. Средната скорост в София е около 20-25 км/ч ако не се движиш в час пик в централната част. Дори и 24 часа в денонощието да кара брат ти без нито 1 почивен ден, без нито веднъж да е ходил на сервиз (за ВАГ това е невъзможно) то глупостите,които пишеш са доста елементарни! Ако намалиш нулите може някой да ти хване вяра на лъжите ВАГи! ;)
  • #4
    браво ( преди 6 години )
    много добро автомобилче е сегашната актуална версия и като визия, и като механикябрат ми има такова служебно разкарва кафе из София по цял ден за една година 240 000 км - като такси еколата е войник - 1,4 бензин 122 коняняма грешка - безпроблемно !дано и новото е така въпреки , че визяита нещо ми идва мазничка - предпочитам по ръбатия му вид - сега !
  • #3
    zzz ( преди 6 години )
    Дали защото Фиеста изпревари Голфа по продажби в Европа ...
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    За западна Европа в заводите на СЕАТ в Испания, за източна в Русия, не знам конкретно в България от кои внасят, вероятно сеатски.
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    Някъде не пише ли къде ще се произвежда моделът за Европа?
fallback
Последни