fallback

Lexus заменя ES и GS с един нов модел

Седанът ще излезе на пазара в началото на 2018 г.

Слуховете, че сегашното поколение на Lexus GS ще се окаже последно в историята на модела бяха потвърдени от европейски дилъри на марката. Според изданието Autoreview, през 2018 г. компанията ще предложи на клиентите си изцяло нов седан, който ще замени както GS, така и друг модел на японците – ES.Сегашните GS и ES имат почти идентични размери и оборудване, но са съвсем различни технически. Lexus GS (на втората снимка) е изграден на платформа със задно предаване, докато ЕS (на първата снимка) изпозва шаси с предно. То е в основата и на Toyota Camrу. Двата модела се представят различно на пазара – през 2016 г. от GS в САЩ бяха продадени 15 000 бройки, докато от ES – близо 60 000.И при двата автомобила обаче се забелязва спад в продажбите, което накара ръководството на компанията да предприеме мерки. Новият седан ще бъде с предно предаване, което означава, че ES ще продължи да живее, докато GS отива в историята. Моделът ще поучи платформата с предно предаване TNGA, но на външен вид ще се доближава до флагмана Lexus LS, представен през януари тази година.Началото на производството на бъдещия ES е предвидено за януари 2018 г. В Европа ще се предлага единствено хибридната версия на модела – ES 300h, докато на останалите пазари ще бъде достъпна и модификация с бензинов мотор. Снимки: Lexus

Тагове: lexus es lexus gs
fallback
  • #7
    GP ( преди 6 години )
    За жалост GS, който е един автомобил с удивително управление и поведение на пътя си отива... Именно заради нагласата на тъпите американци да гледат на първо място съотношението екстри/цена при покупката на автомобил. Колкото до непродаването на ЕS... той е най-продаваният им седан! A Camry най-продаваната кола в Америка. Жалко, че производството на GS, който дори превъзхожда по много критерии немските аналози, ще бъде бъде преустановено.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    "ЕS (на първата снимка) изпозва шаси с предно. То е в основата и на Toyota Camrу." Ето за това не се продава.колко да си недоскив? 60 продадени с предно 15к със задно. Аман от писатели
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Нормално е моделите да имат обща платформа. Всички го правят. Когато приоритет са ни икономията на гориво, надеждността, разходите и цената, задното не е опция. На тази платформа може 4х4 да се сложи, но тогава нещата още повече загрубяват и икономията на гориво и цената отиват на кино.Така са решили от Тойота. Колко е правилно е друга тема. Опция 4х4 би била добре според мен, но пък който иска такова задвижване може спокойно да отиде на другите модели на марката.
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    "ЕS (на първата снимка) изпозва шаси с предно. То е в основата и на Toyota Camrу." Ето за това не се продава.
  • #3
    Питайте мен за коли ( преди 6 години )
    Тия трошки са пълен смях.
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    И каската шваб, да не чака много. Веднага след дошето и той да цъфне, да ни обясни как тва са го подкупили немците, че да съобщят невярна информация. А всъщност тва е най - продаван модел на картона - лекс.
  • #1
    GG ( преди 6 години )
    Дошеее,веднага бърз анализ..що падат продажбитеее...Бе как може тоя *** народ да не ги купува тия коли бе нали са много хубави..пу пу..Веднага Дпшо да се изкаже по въпроса.
fallback
Последни