508 отдавна е напред в дизайна, гъвкавоста, ценорасписа и удобствата които предлага. Да казвам го като собственик и да предпочетох 508 GT пред Ауди, Бмв и Мерцедес. По-добра цена, по-нисък разход, най-високо ниво на оборудване. Харесвам и немските седани, но за какво ми е 3,0 дизел като 2,2 върви отлично със смесен разход 5,8 и има същия въртящ момент като 3,0 тди, да не споменавам, че обслужването на 3,0 е доста по-солено.
#8
Анонимен ( преди 7 години )
Естествено че ще е революция, все пак новата Инсигния ще е донор - понеже Опел знае как се правят коли в този клас, а 508 никога не успя да се доближи нито като технологии нито като популярност.
#7
Хахаха ( преди 7 години )
Няма такова нещо като автомат с един съединител. Автоматичната скоростна кутия, която ползват Пежо и Ситроен е хидротрансформаторна Aisin.А тези, които пишат тук се меко казано профани/ с някои изключения/.Сигурен съм, че повечето от тези "специалисти" са фенове на фолксваген и др. народни коли/които даже си имат два съединителя/
#6
Обективен ( преди 7 години )
Колко Ситроена си карал всезнайко.Сигурно в нещо друго освен Голф 2 или Опел Астра не си влизал
#5
Анонимен ( преди 7 години )
Изобщо не прилича на Ferrari FF. Особено отзад - ама грам няма прилика!
#4
Анонимен ( преди 7 години )
Ситроен трябва да се откажат не само от Д-сегмента, а изобщо да приключат с опитите си да правят коли. Повтарям, опити.
#3
Анонимен ( преди 7 години )
Аз не видях нищо смайващо. Нахвърляна на скица грозно копие на германски автомобил.
#2
Анонимен ( преди 7 години )
Единственият автомат който имат е 6-степенен с един съединител. Тъжно, нали? Да, но е факт.
#1
На тенеке .. ( преди 7 години )
може и да го докарат, ама няма ли V6 турбо мотори, 7-8-степенен автомат и спортно 4Х4 не ми го хвали!