IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Босът на Volvo: Бъдещето е в електричеството

Големите двигатели са напълно безмислени, убеден е Хакан Самуелсон

Босът на Volvo: Бъдещето е в електричеството

Президентът и генерален директор на Volvo Cars – Хакан Самуелсон, отново бе сред най-търсените събеседници от медиите по време на автосалона в Женева. Топ-мениджърът разкри подробности за намеренията на шведския производител, който използва изложението, за да покаже новия си кросоувър – XC60.

Босът на Volvo: Бъдещето е в електричеството

„Убеден съм, че новото XC60 ще бъде не по-малко успешно от предшественика си. В момента това е модел №1 на Volvo, като на него са падат 30% от продажбите ни. Освен това е лидер при средните премиум-кросоувъри в Европа, където изпреварва BMW X3 и Mercedes GLC-Klasse”, обясни Самуелсон.

Според боса на Volvo, новото XC60 има няколко предимства пред по-големия XC90. На първо място това е новият интерфейс, който е настроен по желание на клиентите. Също така XC60 (на снимката отдолу) разполага и с по-модерен комплекс за безопасност City Safety, в който са включени система за заобикаляне на препятствия на пътя и връщане в лентата на движание. Предстои тази система да бъде внедрена и в XC90.

Босът на Volvo: Бъдещето е в електричеството

„Сега ни предстои да предложим на клиентите си и Volvo XC40 – компактен кросоувър, който ще изпозва платформата CMA. Той няма да замени V40 Cross Country, а ще се продава заедно с него. Целта ни е да увеличим дяла си на пазара в Швеция, който сега е 20%, както и да удвоим продажбите си в Европа”, обясни Самуелсон.

Според президента на шведския производител, неговата компания е истинската алтернатива на немската тройка Mercedes-Benz, BMW и Audi. Моделите на Volvo превъзхождат колите на конкурентите най-вече със системите си за безопасност, към които се присъединява и новият им дизайн.

Босът на Volvo: Бъдещето е в електричеството

Самуелсон е категоричен, че Volvo ще продъжи да използва 4-цилиндрови агрегати, като ще налага и 3-цилиндрови мотори в моделите си. Той е категоричен, че от големите агрегати вече няма никакъв смисъл, тъй като в момента от 2,0 литра обем могат да се измъкнат 320 к.с. А при хибридна система с такъв двигател мощността е 407 к.с.

„Бъдещето на автомобилите е в електрификацията. Ние ще представим първия си електрически модел през 2019 г., който ще бъде последвани от други. За щастие, и двете платформи, които използваме за нашите нови автомобили, са подходящи за електрическо задвижване”, обясни Самуелсон.

Снимки: Volvo

Тагове: volvo xc40 volvo xc60
0 от 500