fallback

След Opel: GM ще атакува Европа с Cadillac

Американците ще продават само скъпи кросоувъри и спортни коли

След продажбата на Opel американският концерн General Motors остана без флагманския си производител в Европа и сега ще бъде принуден да промени стратегията си. Тя вече ще бъде идентична с тази, която прилага в Русия – ще се предлагат единствено големи кросоувъри от премиум-сегмента, както и скъпи спортни коли, съобщава Automotive News.Според информацията на изданието, американците нямат намерение да изтеглят окончателно от региона останалите марки Cadillac и Chevrolet. В момента GM има 45 дилъра в Европа (най-много в Германия и Швейцария), но техните продажби за 2016 г. са повече от скромни – едва 781 нови коли от марката Cadillac и 1800 единици от моделите Chevrolet Corvette и Camaro.Въпреки това, дори при многократно по-големи продажби в Европа Opel си беше губеща марка под крилото на GM, докато за всеки реализиран на пазара Cadillac или Chevrolet концернът получаваше сериозна печалба. Американците смятат през 2020 г. да опитат по-мащабна експанзия на Стария континент, а дотогава ще се съсредоточат върху стабилизиране на позициите в САЩ и Китай.Европейската гама на Cadillac включва седаните ATS, CTS и CT6, кросоувърът XT5 и всъдеходът Escalade. Марката Chevrolet е представена от спортните модели Camaro и Corvette, а в Русия се предлага и всъдеходът Tahoe.Снимка: Chevrolet

Тагове: general motors
fallback
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    Трудна задача.
  • #1
    Веско Маринов ( преди 7 години )
    И тия като мойте албуми: много се продават, ама никой не ги купува ...
fallback
Последни