IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Електрическият Golf идва с 300 км пробег

Продажбите на новия модел започнаха в Германия при цена от 35 900 евро

Електрическият Golf идва с 300 км пробег

Volkswagen официално започна продажбите на електрическата версия на най-популярния си модел – Golf. Обновената модификация e-Golf вече е достъпна на пазара в Германия на цена от 35 900 евро.

Volkswagen оцени електрическия Golf на 35 900 евро

За тези пари клиентът получава електромотор, чиято мощност при новата версия е увеличена с 19 конски сили (до общо 134). Това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 9.6 секунди. Машината е оборудвана с комплект литиево-йонни батерии с капацитет 35.8 кВт/ч, осигуряващи минимален пробег от над 200 км.

От компанията допълват, че по време на тестовете, проведени по новата европейска методика NEDC, електрическият хечбек е показал пробег от 300 км. В теста обаче не се използват фарове, климатик, аудиосистема и други функции на колата, които повишават потреблението на електричество.

Volkswagen оцени електрическия Golf на 35 900 евро

Освен електрическия агрегат, е обновено и оборудването на e-Golf. В него влизат голям брой допълнителни асистенти за водача, както и системи за безопасност. Сред тях са система за автоматично спиране при опасност от сблъсък с функция за разпознаване на пешеходци, адаптивен круиз-контрол, функция за следене на лентата на движение, контрол върху „слепите” зони, парктроник и автоматична превключване на светлините при поява на насрещен автомобил.

В салона на хечбека вместо приборния панел е поставен изцяло цифров Volkswagen Digital Cockpit с размер 12.3 инча. За него е предвиден стъклен 9.2-инчов дисплей с изцяло нов екран, който може да се настройва според желанието на водача и да се управлява с жестове.

Volkswagen оцени електрическия Golf на 35 900 евро

В България новият e-Golf ще се предлага от април.


Досега в е-drive academy:

- Какво не знаете за плъг-ин хибридите?
- Да започнеш на чисто: тестваме новия Volkswagen Passat GTE

 

Тагове: volkswagen golf e-golf