fallback

Неочаквано: Nissan се връща към дизела с Micra

Технологията възкръсва в новото поколение, което ще се произвежда в завод на Renault

Напук на охладнялото отношение към дизела в Европа Nissan ще възстанови дизеловия двигател в гамата на суперминито Micra, разкри шефът на компанията по планирането Филип Клайн в интервю за AM Europe. В последните години японците предлагаха Micra само с бензинови агрегати. "Има много разнообразни клиенти в В-сегмента, включително онези, които бих нарекъл "интензивни потребители". За хора като тях, които изминават големи разстояния, дизелът все още има смисъл", обясни Клайн. Според него цената на дизеловите агрегати, която непрекъснато се повишава заради растящите екологични изисквания, постепенно ще наклони везните в полза на бензина в Европа. "Ние все още вярваме, че дизелът е добро, ефективно решение, що се отнася до икономията на гориво и въглеродните емисии - особено за по-големи автомобили, карани на дълги дистанции. Въпросът е по-спорен при малките коли", признава Клайн. Предишното поколение на Micra, произвеждано в Индия и създадено най-вече с мисъл за азиатските пазари, така и не успя да постигне сериозни продажби на Стария континент. Затова Nissan промени радикално и дизайна, и мястото на производство - новата Micra ще се прави в завода на Renault във Флен, успоредно с Clio.  

Тагове:
fallback
  • #7
    re ( преди 7 години )
    RICEri, what's up ? Kyde sa vi tehnologiite ? I vie li stanahte 'kancerogennici, trakalnici' i tn. ?
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    Като погледнеш mobile и тн сайтове прави впечетление че дизелови коли на 3-4 години клонят към 150к км но изненадващо коли на 10+ години са на малко над 150к. А съм виждал не малко дизели реално на 300к за 5 години. Никой европеец не купува дизел за 10-15 к км на година. Гледаш ли нафта слагай 25к като абсолчтен минимум. Същото важи за вносна газифицирана. Единствено съм склонен да се съгласия е коли като М дизел на БМВ или S дизел на ауди може да са на малко км. Но пък са здрави тормозени
  • #5
    Никола ( преди 7 години )
    При новите коли с дизел са необходими 20-30хил годишен пробег за да се избие инвестицията и човека си го е казал за "интензивни потребители".Покупката на автомобил дизел на старо е пълна глупост точно поради тази причина , те се навъртяли доста км. , обикновенно над 300хил преди продажбата .
  • #4
    GG ( преди 7 години )
    Малка подробност, не е за стиснати хора ,а за тези които обичат високоя върт.момент на разумна цена. 140 к.с кола с разход 4.7 до 5.3 е съвсем прилично.Може да се доработва и прочее неща.
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    Дизелът по начало е технология за стиснати хора. И понеже навсякъде в Европа се гласят по-високи данъци, такси за паркиране и пр. за дизел, той ще си умре от само себе си.
  • #2
    GG ( преди 7 години )
    Ахаха падам от смях,какво стана бе хибриди мибриди,кабели и бушони..Дизелче ше възстановявате е па похвално нема лошо.Хихихи..абе ше додете и вие на по...круши ама..
  • #1
    L. ( преди 7 години )
    Да погребеш дизела е толкова трудно, колкото да погребеш пари - все някой ще ги откопае като съкровище. Виж, глупаците дето ще се вържат на тази приказка само ще разчистят за повече клиенти на останалите.
fallback
Последни