IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota направи новата Camry от нулата

Седанът е изграден на платформата на хибрида Prius

Toyota направи новата Camry от нулата

Японският производител Toyota представи на автосалона в Детройт американската версия на новото поколение на седана Camry. По думите на главния инженер на модела – Масато Кастумати, при създаването на автомобила екипът му е получил възможност да започне от нулата.

Toyota направи новата Camry от нулата

В основата на последната генерация нa Camry е глобаната платформа Toyota New Global Architecture (TNGA). За първи път това шаси бе използвано при създаването на сегашния хибрид хечбек Prius, като то е в основата и на компактния кросоувър CH-R.

Разстоянието между двете оси при американската версия на Toyota Camry е увеличено с 50 мм в сравнение с това на предшественика. В същото време височината е намалена с 25 мм, а най-високата точка на капака е разположена по-ниско с 40 мм. По-близо до централната част е поставена шофьорската седалка, като всичко това позволява на Camry да постигне по-добър център на тежеста и да се увеличи възможността за регулиране на волана.

В Toyota са предвидили 3 силови агрегата за модела. Два са новите бензинови двигатели – 3,5-литров V6 и 2,5-литров с 4 цииндъра. Вторият двигател е в основата и на хибридната версия на новата Camry. При нея скоростната кутия е вариаторна, докато при бензиновите модификации се разчита на нов 8-степенен автоматик.

Техническите характеристики на агрегатите не се разкриват, но японците твърдят, че хибридната модификация ще бъде с най-добрия разход на гориво в своя клас. Всички версии са оборудвани с модерни електронни асистенти на водача и системи за безопасност.

Сред тях са функция за предупреждение от опасност от челен сблъсък с възможност за разпознаване на пешеходци, адаптивен круиз-контрол, система за следененалентата на движение, функция за превклюване на светлините от дълги на къси, система за следене на мъртвите зони, а също така и функция, която предупреждава шофьора за приближаващ се автомобил при движение на заден ход.

Моделът е оборудван и с нова мултимедийна система - Toyota Entune 3.0. Комплексът включва навигация, точка за достъп Wi-Fi, а също така и възможност за обмен на данни със смартфона или таблета на собственик. За седана е предвидена и аудиосистема JBL, както и проекционен дисплей и 7-инчов екран на бордовия компютър, вграден в предния панел.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #6
    18 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    срещу допълнително заплащане може да получите и работещи спирачки, ако решите , че имате още пари не забравяйте да доплатите и за работещ педaл на газта. Ако сте ларш, доплатете и за добри колани, които няма да ви убият в катастрофа. А ако сте решили да му отпуснете края и смятате, че парите нямат значение доплатете и за работещи еърбеци. И естествено, Тойота няма да ви забрави, през ден ще ви вика в сервиза, за сервизни акции, за да се почувствате обичан от фирмата.
  • #5
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    В голяма част от западна Европа - Англия Франция Италия може би до голяма степен и Испания търсенето на малки и средни седани е слабо и не е оправдано да влагат пари в маркетинг на такъв модел
  • #4
    20 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Чуден автомобил. Не знам защо не го предлагат в Европа, със сигурност ще се продава далеч по-добре от Авенсис, който е почти с размерите на Корола, а тя пък е с десетина хиляди лева надолу. Авенсис също така няма и хибрид, а такъв със сигурност щеше да се продава добре, имайки предвид продажбите на auris touring sports hybrid
  • #3
    25 rate up comment 5 rate down comment
    Мда ( преди 7 години )
    Интериорът е смела и правилна крачка към по-доброто бъдеще на модела.
  • #2
    10 rate up comment 26 rate down comment
    bmw435i ( преди 7 години )
    Tai kato imam jelezni principi i za da spazia tradiciata ot tozi moment Nika mi se promenia na bmw435i,tai kato vinagi se podpisvam edinstveno spriamo kolite koito pritejavam na mamenta.Sled nikovete GTI,RRE,RRES3 i RRE435i,doide vremeto na bmw435i i taka dokato ne kupia sledva6tata perla v kolekciata
  • #1
    9 rate up comment 29 rate down comment
    RRE435i ( преди 7 години )
    Doide momenta da vi saob6tia edna tajna novina za men a imenno 4e minalia 4etvartak ne izdarjah na atakata i prodadoh moia unikalen Range Rover Evoque.Nikoga niama da zabravia tazi kola.Prez tezi 4 godini i 70 hiliadi kilometra izpitvah istinska naslada absolutno vseki pat ka4vaiki se v nego