fallback

Lamborghini започва работа по "автомобил на бъдещето"

Учените от MIT ще помогнат на италианците при разработката на иновативни олекотени материали

Lamborghini подписа договор с Масачузетския технологичен институт (MIT). Сътрудничеството на двете страни ще доведе до обмен на опит в направата на нови материали и технологии, които ще помогнат за създаването на „суперколата на третото хилядолетие”.„MIT винаги е бил на едно от първите места в света по създаване на иновативни технологии и сме горди, че ще си сътрудничим с подобна институция в науката. Сигурен съм, че заедно ще успеем да разрешим редица проблеми и да направим супреколата на бъдещето”, коментира шефът на Lamborghini – Стефано Доменикали, бивш шеф на тима на Ferrari във Формула 1.Основната идея на италианците е разработката на материали, които ще позволят да се намали теглото на бъдещите автомобили на Lamborghini. Само преди месец компанията сключи договор за доставка на подобни материали с Mitsubishi Rayon, като едновременно с това откри своя лаборатория в Сиатъл, която ще работи в същата насока.През 2010 г. италианският производител представи прототипа Sesto Elemento, който тежеше едва 999 кг. Каросерията, интериора и джантите на машината бяха направени изцяло от карбон, който вече се използва във всички нови модели на марката. В Lamborghini смятат, че ще могат да направят и двигател от този материал.Снимка: Lamborghini 

Тагове: lamborghini mit
fallback
  • #5
    домакин ( преди 7 години )
    госте.. всичко ти е вярно, но и не е.Карбона си е ок..лек и здрав..метала има предимства ..които изчезват право пропорционално на скоростта.Каквото и да забиеш с 150 в твърдо тяло все се разполовява..просто физика.И днешните стандартни коли са прекалено слаби.Оказа се ,че small offset crash метода е показателен.Там ако остиска кола бива..нормата трябва да е поне 80км/ч НО!..физиката пак побеждава домата..човека ше умре от отрицателното G, та по добре да не става.!
  • #4
    гост ( преди 7 години )
    Мдаа, време е вече да разкарат тоя карбон и да спрат да лъжат богаташчетата, че това е "манна небесна" . Карбона е трошлив и при удар нищо не може да се сравни със "стария метал"! Има едно клипче в тюба, руско, за едно ламбо мисля че беше, дето се е ударило в стълб! Познайте къде е стълба - на местото на лоста за скоростите! Бог да прости шофьорчето... Това е карбона! За 100 кила по-лека кола, при удар може да си отидеш!
  • #3
    хаха ( преди 7 години )
    я да видим кой хейтва тука..дааа ех тази клинична пътекаа..що я съкратиха та не се лекуваш Дошеее.Задръстен лиген азиатски..Ако не се изклепеш под някоя статийка не може.Толкова си можете вие лигенаджиите .Туряй малолитражката 1.3,с 3 съединителя,платно и лепенка *** Р и оди да гониш Ламбота из ринга..там вече сигурно има ограничение за лигени ,под 2.0 да не стъпват че правят трафик.
  • #2
    Bai yii ( преди 7 години )
    1996 Ferrari F50 GT Мощност 750 к.с. 10500 об./мин. Тегло 907 kg Максимална скорост 380 km/hУскорение 0-100 km/h 2,9 s
  • #1
    Дошо ( преди 7 години )
    Задвижването ще бъде последно поколение на разработките на СОЦваген.Електромотори задвижвани от парна тубина закранвана от котел на въглища.
fallback
Последни