fallback

Турбо манията ще пропусне върховите Porsche 718

Най-мощните модификации на Boxster и Cayman остават с атмосферни агрегати

Porshe се включи в общата тенденция за преминаване към мотори с турбо и започна да поставя такива 4-цилиндрови двигатели на моделите си 718 Boxster и купе 718 Cayman. Топ версиите на двата автомобила обаче ще продължат да бъдат оборудвани с атмосферни агрегати, съобщава изданието The Drive.В момента двете най-мощни модификации на купето и роудстъра с допълнителна буква S към имената си са оборудвани с 2,5-литров мотор с турбина, развиващ 350 к.с. В компанията обаче не се отказват от идеята си да пуснат „хардкор” версии, като те ще получат традиционния 3,8-литров „боксер”.Според ръководителя на семейството 718 Август Ахляйтнер в случая не става дума за принципи или сантименталност, а причините за чисто технически. Конструкцията на двата спортни модела не позволява поставянето на подобни мотори, тъй като няма място за турбината. Затова и в Porsche ще продължат усъвършенстването на атмосферните си агрегати.При предишната версия на Cayman GT4 3,8-литровият "шестак" развиваше 385 к.с., докато Spyder GT4 разполагаше с 10 к.с. по-малко. Очаква си при новото поколение двигателят да развива над 400 к.с. В Porsche готвят и други „горещи” версии на двата модела, които ще получат добавка GTS към името си. Те ще разчитат на 2,5-литров турбо мотор, чиято мощност от 350 к.с. ще нарасне до 375 к.с.Снимка: Porsche 

Тагове: porsche cayman boxter
fallback
fallback
Последни