fallback

Subaru представи спортно комби

Серийната версия на Levorg ще се казва STI Sport

Subaru представи спортна версия на комбито Levorg, която е получила името STI Sport. Автомобилът е оборудван със стандартните за модела двигатели, но е с по-агресивен дизайн и променени настройки на окачването.Новата версия се отличава от стандартния Levorg по различните брони, капак и престилки. Освен това STI Sport разполага със заден дифузьор, както и със специални накрайници на тръбите на изпускателната система. Нови са и 18-цоловите джанти, както и специалният цвят на каросерията - WR Blue Pearl.В салона на автомобила са поставени спортни кресла, обвити с черна и червена кожа, а също така и срязан в долната си част волан. Пренастроено изцяло е кормилното управление, поставени са нови предни и задни амортисьори и пружини Bilstein.Комбито е оборудвано със система за задвижване на четирите колела, като се предлага с избор от два бензинови двигателя. Първият е 1,6-литров и развива 170 к.с. и 250 Нм, а вторият е 2,0-литров с 300 к.с. и 400 Нм. Двата мотора работят с вариаторна трансмисия Lineartronic.Вече се знаят цените за Япония на новата модификация. Базовата версия с по-слабия мотор стартира от 31 700 долара, докато по-мощната е оценена на 36 100 долара. Засега комбито няма да се предлага в Европа.Снимки: Subaru 

Тагове: subaru levorg sti
fallback
  • #13
    нововнос ( преди 8 години )
    Абе ВАГ-фенчетата, трябва да сте доста не-умни за да сравнявате кола за 130 хиляди евро с кола за 40-50-60 хиляди. Прочетохте ли изобщо статията:"Базовата версия с по-слабия мотор стартира от 31 700 долара, докато по-мощната е оценена на 36 100 долара."
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    За какво RS6 говорите бе хора, Ауди са най-трошливите коли, потвърдено от много собственици и то на нови екземпляри. Тук става въпрос не за "премиум" кола с разточителна мощност, цена и престиж, а за кола за цените на автомобилите, добре балансиран спортист, с достатъчна мощност за обществени пътища от доказана марка със страхотно задвижване, на прилична цена!
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    RS6 ще му разкъса ламарините на това. То е от друга галактика просто...
  • #10
    Дошо ( преди 8 години )
    УНИКАЛНО !!!Не знам какво друго да кажа.Колкото до RS6.Субаруто няма за цел да се сравнява с най-ненадеждния автомобил правен последните 17 години.
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    "да се вярва" моля те недей така ....
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    Журналистите не са инженери, но в крайна сметка автомобилните такива са карали доста коли и имат много впечатление и база за сравнение. Така че мисля, че до голяма степен трябва да се вярва, особено щом не е изказано от 1, а от няколко. p.s. Пише се газта
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не , че има нещо ,но в повечето случай познанията на журналистите по дадена тема са доста повърхностни и доста често се преписват нелепи неща.
  • #6
    Lineartronic ( преди 8 години )
    Карам форестър с такава кутия вече почти година, и нямам оплаквания. Почти няма лаг, при натискане на гаста повече от 65% минава към използването на 7 предифинирани предавки.Със сигурност е елиминиран ластик ефекта на CVT-то.
  • #5
    thebrainless ( преди 8 години )
    Lineartronic в последните модели на Subaru изключително много го хвалят журналистите, обаче тук се появява български спец, който твърди противното, и сега съм изключително раздвоен...
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    Едно двулитрово с ръчни за мен и 10 години няма да погледна други автомобили.
fallback
Последни