IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Дизелгейт ли? Всички марки на VW Group с ръст през април

Класацията за продажбите на нови автомобили в Европа

Дизелгейт ли? Всички марки на VW Group с ръст през април

Разразилият се през есента на миналата година скандал с дизеловите двигатели на VW Group не се отразява на търсенето на предлаганите от концерна автомобили в Европа. Статистиката на Асоциацията на европейските автомобилопроизводители (ACEA) сочи, че германският концерн продължава да бъде лидер на пазара, като всичките му марки отбелязват ръст през месеца.
Дизелгейт ли? Всички марки на VW Group с ръст през април
Снимка: Ройтерс

Продажбите на VW Group през април достигат 321 286 автомобила, което е с 5,4% по-добър резултат спрямо април на миналата година и дава съществена преднина на концерна пред втория в класацията. Увеличение е записано и за четиримесечието, но въпреки това се забелязва спад от около 1% при пазарния дял на концерна и за двата периода.

Сходно е положението с всички марки на германския концерн, като спад се наблюдава единствено при бранда Seat и то единствено за четиримесечието.

С увеличение при продажбите си през април могат да се похвалят повечето автомобилни компании. Всъщност изключение правят единствено марките Land Rover, Lexus, Alfa Romeo, Dacia, DS и Mitsubishi, която също е в епицентъра на скандал с манипулиране на данните за разхода на гориво.

При автомобилите от премиум сегмента, лидер е марката Audi, която записва 74 648 реализации през април. Второто място с 69 948 продажби е за Mercedes-Benz, а третото остава за BMW - 64 329 продажби.

Подробностите вижте в таблицата
Дизелгейт ли? Всички марки на VW Group с ръст през април

Тагове: acea
0 от 500
  • #30
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Мда, пушил си с Радагаст!
  • #29
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Връзката между Меркел и продажбите на ВАГ е че Меркел финансира по всякакъв начин всички разработки на нови модели на ВАГ и какви ли не още корупционни практики практикува - за пример - няколко пъти съдя ВАГ за финансиране на разработки на техни модели, чрез евро пари?? Да си чул ЕС да финансира разработка на Фиат или Пежо например ? Няколко пъти ги разследват и няколко пъти правителството на Меркел тущира всичко, ама ти си с мозък на охлюв и нямаш акъл да потърси малко инфо.
  • #28
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Да допълня поста за фирмените автомобили: Ауди А6 е любимият модел на големите немски концерни и по тази причина съотношението в продажбите на модела юридически: физически лица е 65:35 %. Данните са реални и се отнасят само за Германия! Но във Франция например положението не е по - различно, абсолютно същото 65:35 % е отчетено и при Ситроен Ц5!
  • #27
    6 rate up comment 2 rate down comment
    новите японци ( преди 3 години )
    аз пък се кефя, че хюндай/киа е продала доста повече от трошльота
  • #26
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 3 години )
    ВАГитата още не са стоплили че не е важно колко продаваш, а каква печалба имаш. Е, няма страшно - ще го разберат когато фалират, точно както ГМ. За чудещите се на големите продажби на ВАГ - причината е големите намаления на цените.
  • #25
    12 rate up comment 8 rate down comment
    ож ( преди 3 години )
    Важното е че им пада пзарния дял което е най-същественото, па нека в заглавието да фъркат фоейерверки в стил АутоБилд.
  • #24
    11 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    тва е щот чугунените захлюпени тикви колкото и да ги .... отзад продължават да им купват кашоните. Американците се оправиха, тука болните фенчИта нито гък... Ама докато има б алъци ще има и тарикати..
  • #23
    20 rate up comment 10 rate down comment
    Тия ( преди 3 години )
    Поло-та на снимката са в пъти по-качествени от Анадолските кашони на Тойота!
  • #22
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Нещо здраво си се напушил!!! Какво общо има Меркел с продажбите на Голф примерно в Италия или всяка една европейска даржава! Защо никоя не се продава повече в класа му!
  • #21
    12 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Да в Америките ВАГ са синоним на бедняшки кашон и продажбите им там го показват. ВАГ продават в ЕВРОПА заради Меркел и политиката на ЕС и в Китай, заради предпочитаното ниско качество от Китайците и враждата им с Япония поради политически причини. Истината, е че ВАГ е компания, която се крепи на закостенелия мозък на немеца и на непретенциозността и афинитета към боклучките на китайците.