IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Български интериор за стар Mercedes

Доработката е базирана на редкия W124 E500

Български интериор за стар Mercedes

Една от най-култовите модификации на Mercedes E-Class получи напълно нов интериор от българското ателие Carbon Motors. Става дума за модела W124 E500, известен с високата си мощност и прецизната изработка на Porsche.
Български интериор за стар Mercedes
Въпросният модел се появява през 1990 година, като се произвежда с ръчен труд във фабриката на Porsche Rössle-Bauв Zuffenhausen, Германия. 16 години по-късно българското ателие Carbon Motors продължава традицията на ръчна изработка за този мускулест Mercedes, подлагайки го на пълна промяна.

Тунинговането засяга единствено интериора, където виждаме цялостна персонализация, съобразена с конкретното клиентско желание. Седалките са решени в комбинация от синя и сива естествена кожи, а таванът е в синя алкантара. Цветовата тема продължава при колонките и таблото, които са тапицирани в синя кожа със сив декоративен шев.

В Carbon Motors не спират дотук, като покриват всички интериорни панели във висококачествен карбон. Не са пропуснати дори панелите по волана, както и телефонът Nokia.
Български интериор за стар Mercedes
Промени по задвижването не са правени. Mercedes E500 се задвижва от 5,0-литров атмосферен V8 двигател, развиващ 326 к.с. Ускорението 0-100 км/час отнема респектиращите 6,1 секунди, а максималната скорост достига 260 км/час. Произведени са едва малко над 10 000 екземпляра, което прави моделът сравнително рядък.

Снимки: Carbon Motors

0 от 500
  • #17
    7 rate up comment 0 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 5 години )
    Карай със здраве тогава.Тепърва ти започва филма.Освен ако не я лузнеш на някой оптимист,той да и бере гайлето.И ако обичаш не плюй по кола,която е била,е и ще бъде еталон за качество и здравина в класа си.Като не ти харесва просто не чети статията.Аз така правя.
  • #16
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    "Новото било ново.Така е,ама още на 2-я месец си го вързал за компа да му чистиш новите грешки. "Нещо си в ужасна грешка, но според мен е нормално. Карайки 25г автомобил нов внос, няма как да ги знаеш нещата. Един единствен път съм ходил за чистене на грешки за близо 150к и то заради отчупен датчик на еърбега до водача, при едно от почистванията ми на колата.Сегашната ми вече стана близо на 9г и окачване и мотор не са пипани. Това всичкото при нашите уникални пътища. Смятай колко са чупещи
  • #15
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Пора ( преди 5 години )
    Тука верно има много тъпи парчета - не знаят какво е колекционерска стойност и класика! Ей - четете малко бе....
  • #14
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Пора ( преди 5 години )
    Уникален автомобил, страхотна доработка - станал е като нов! Това е истинска кола, не като новите *** които правят в последните 15 години! Това ще надживее всички излезли тази година с много!
  • #13
    8 rate up comment 6 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 5 години )
    "този ковчег при сегашните краштестове и 2 звезди няма да вземе"Сегашните дараци като вземат по 5 звезди,какво???По-безопасни ли са?Или по-здрави?Или по-безпроблемни?Искам да видя един от съвременните 5 звездни красавци след 25 години.Дали ще е минал само с 2 сменени комутатора и напукано табло?Ако изобщо е останало нещо от него след 25 години.Новото било ново.Така е,ама още на 2-я месец си го вързал за компа да му чистиш новите грешки.
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Веско ( преди 5 години )
    Една от най-култовите!? Тез пак избиха рибата с термини. Само Лада петица е ПО-култова :) А карачите по-долу няма кво да коментирам. Автомобила като конструкция е проектиран да е вечен за определени натоварвания.
  • #11
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Xexe ( преди 5 години )
    Samo Ferrari Bentley i ot tozi rod si kachvat tsenata s vremeto.Toq koshnik na snimkata osven za morgata za drugo ne stava!
  • #10
    11 rate up comment 1 rate down comment
    ddd ( преди 5 години )
    Класиката е нещо, чиято стойност може само да се увеличи с времето и притежава качества, които са практически вечни.Класика е произведение, което се счита за образец, пример за подражание .СЕГА Е 25000 ЕВРО след 10г НЯМА ДА СИ ЗНАЕ ЦЕНАТА , иначе новото си е ново
  • #9
    11 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    И какви модерни барутарници е заровил. Мой приятел му сменява комутатора 2 пъти за по 1000лв бройката на тънко. Няма един на който таблото да не се е напукало и тн.Нали този ковчег при сегашните краштестове и 2 звезди няма да вземе, като сложим и 25г "младеене" си е направо ковчег. Всяко нещо си има време и на този му е минало. Един добър автомобил преди 20гДо ddd: И каква жалка работа, дори и да е класика, пак си е стар.От 12г карам все чисто нови коли, новото си е ново...ебава мамата
  • #8
    20 rate up comment 3 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 5 години )
    Тоя автомобил е вечен и никога няма да остарее ! ;)