fallback

Ясни са двигателите на обновените Porsche Boxter и Cayman

За двата модела са предвидени 4-цилиндрови боксери

Представител на изданието Car участва в предсериен тест на обновените модели на Porsche - Boxter и Cayman, които вече ще бъдат преименувани на 718 Boxster и 718 Cayman. Двата автомобила ще получат нови 4-цилиндрови двигатели, тип „боксер”.Стандартният модел ще бъде оборудван с 2,0-литров мотор, развиващ мощност от 305 к.с. и 305 Нм. Този агрегат заменя досегашния 2,7-литров атмосферен двигател с 6 цилиндъра и мощност от 265 к.с.S-версиите на купето и роудстъра ще получат също 4-цилиндров агретат, чийто обем обаче обаче е 2,5 литра. Неговата мощност е 345 к.с. и 400 Нм. Той идва на мястото на 6-цилиндровия атмосферен двигател с обем 3,4 литра, развиващ 315 к.с.И двата мотора ще се съчетават с 6-степенна механична скоростна кутия или със 7-степенна автоматична трансмисия PDK. Базовата модификация ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,4 секунди (с 0,3 секунди по-бързо от досега), а S-версиите – за 4,9 секунди (с 0,1 секунди по-бързо). Максималната скорост е 270 км/ч за по-слабите модификации и 280 км/ч за тези с добавка S към името си.След обновяването си Cayman и Boxster ще прибавят 718 към имената си в чест на състезателния автомобил на Porsche от 50-те и 60-те години на миналия век. Двата модела ще дебютират на автосалона в Женева през март, а европейските им продажби ще стартират през април.Снимки: CarMagazine 

fallback
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    Историята на Порше не променя физичните закони и не ги отменя. Още повече, че тогава са били самостоятелна компания, а сега не са.
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ще изчакам да пуснат 3-цилиндрови Трошета и можу тагава да си взема едно за външна тоалетна...
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    До сега Порше продаваха с най-голяма надценка и печалба. От продадена кола печелеха по 18 000 евро средно. Сега с тези нови евтини моторетки печалбата им може да скочи на 30 000 евро. Само бaлъци да има да ги купуват.
  • #3
    Анонимен ( преди 8 години )
    Даунсайзинг и за Порше :)Между другото кой е казал, че моторите трябва да изкарват по 400 - 500 000 км.Важното е да има много коне за да се продаде колата и ако може да изкара до края на гаранцията. След това клиента ще мисли за нещо ново :))).
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да замениш култовите 6-цилиндрови боксери с отлични качества и параметри и да им сложиш изпилени до край 4-цилиндрови си е чисто престъпление.Явно са започнали много да пестят,за да събират пари за дизелгейт.
  • #1
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Pure German Gasoline Culture
fallback
Последни