fallback

Франция започна проверки на всички производители

Жребий определя кои модели ще бъдат подложени на екологичен тест

Властите във Франция стартираха избирателни проверки на автомобили на различни производители, които трябва да установят дали посочените нива на вредни емисии отговарят на реалните, съобщава AFP.Снимка: РойтерсДо това се стигна, след като Volkswagen бе уличен в манипулиране на софтуера на свои дизелови двигатели. Първите тестове вече са факт, като са били проведени в сертифицирана лаборатория на Техническия съюз за автомобили, мотоциклети и велосипеди (UTAC).„Подобно нещо досега не е правено никъде. За първи път в страната се създава система за единен контрол, за да се провери дали автомобилните производители използват в своите модели устройства за манипулиране”, заяви министърът на екологията, устойчивото развитие и енергетиката Сеголен Роаял. Определянето на автомобилите, които ще се тестват, става с помощта на жребий, в който участват регистрационните номера на колите в страната. Първото проверено превозно средство е било хечбекът Peugeot 208, собственост на една от най-големите транспортни фирми във Франция.Тестовете се провеждат от напълно независима комисия, в която освен технически специалисти влизат представители на екологични организации и на правителството. На абсолютно случаен принцип ще бъдат тествани 100 нови автомобила, като резултатите ще бъдат публично обявени до края на месеца.

Тагове:
fallback
  • #8
    drianov ( преди 8 години )
    А кога ще има подобни тестове за разхода? Защото пасат може да има повече азотни окиси, но в реални условия минава поне 1000 км (не го знам точно колко но визирам рекордите по изминати км които се публикуват, а там не виждам как може да се излъже) докато прехвалените японски бензинчета едва 500 минават с един резервоар...
  • #7
    да почнат от рено .. ( преди 8 години )
    и бързо ще спрат! по правителствена заповед..
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    ВАГенджията с тедеито помпа-д1за пак взе да ръси простотии. За храната вече го чухме миналата седмица, но сега разнообразява с лекарства и ваксини. Много е зле горкичкия! Много! Очаквам да почне да говори за слънчевите изригвания, магнитните бури, лунните затъмнения и извънземните. Те са много по-важни от тракалниците с норми 40 над допустимото. Абе на крива ракета, космоса и пречи. Другите могат, само ВАГ не могат и има заговор срещу тях. Така да знаете! ХАхаха, *** си ВАГи!
  • #5
    none ( преди 8 години )
    ФВ преобърна представите ми за контрол в Европа (по-точно ми отвори очите за липсата на такъв). За САЩ е ясно, там се контролират не местните компании плащащи най-малко за лобизъм. За мен като потребител на автомобили не е най-големият проблем в това че ФВ са излъгали за вредните емисии на Евро 5 дизелите си, а че след като за това са излъгали за какво ли още лъжат в колите си където не могат да ги хванат. Драмата е голяма и краят е все още неясен ...
  • #4
    Бб ( преди 8 години )
    Очакваме първото реалити издание на Ауто Биг брадър Франс. В сервиа след жребий ще влязат тунинговани малолитражки, класически седани, спортни зверове, засукани кросовъри, напомпани всъдеходи и семейни вагони в спора за пърово място -"Кой пуши най-малко?"
  • #3
    Анонимен ( преди 8 години )
    За първи път в страната се създава система за единен контрол...т.е. контрола до сега не е бил единен, а избирателен. Аз така го разбирам. Значи нещата са направени така, че който трябва да минава ситото. Ами то и в Германия така и в другите държави вероятно от Гейропата. После що било така или онака и ащо *** градове са силно замърсени, а рака на белите дробове и астмата са като грип...На този континент нещата никак не са добре. Корупция, далавери, манупилации и игри. Жалка история
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    Томболи, лотарии тестове, ала бала, направо реалити предаване да направят за телевизиите. Досега нямаше никакви стандартизиртани тестове и всички си ги правиха по собствено усмотрение и пишеха каквото им изнася, сега всички почнаха да правят комисии и тестове.
  • #1
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ехеее тук ако го направят ще е шоу, като стигнат до всичките "ноффнос" дизели карани от италиански баби по няма и 100 000 км (по километраж, реално бог знае колко) с махнати EGR, DPF и катализатор (защото смяната им ще струва колкото самата кола) отделно чипосани за на 200 коня и гледай сеир
fallback
Последни