fallback

Разделиха шофьорите на 7 групи

Определящ е типът поведение на пътя

Лондонският колеж за икономика и политически науки съвместно с компанията Goodyear направи изследване, в резултат на което водачите на автомобили бяха разделени на 7 групи в зависимост от поведението им на пътя. Всяка от тях получи определено название, съобщава Autocar.Снимка: РойтерсУчителиТова са хората, които са напълно сигурни, че останалите водачи са наясно с грешките си. Нещо повече – тези автомобилисти очакват другите да им се извинят и дори да им благодарят за съветите, които раздават.ВсезнайковциТе винаги шофират с мисълта, че останалите автомобили на пътя се управляват от некомпетентни хора. Представителите на тази група обичат да крещят по другите участници в движението, но никога не слизат от своята кола.Търсачи на съперничествоТози тип шофьори винаги се опитват да изпреварят останалите и бурно изразяват недоволството си, когато не успеят да го сторят. Те ускоряват рязко и намаляват дистанцията с колата пред тях, като не дават възможност на някой да влезе на освободеното място.ПалачиЗа тях това, което правят останалите на пътя, не е правилно и те се опитват да накажат другите шофьори. Готови са дори да излязат от своя автомобил, за да се срещнат очи в очи с опонента си и да го накажат.ФилософиТе нямат нищо против некоректните маневри на останалите. Даже нещо повече – опитват се да намерят рационално обяснение за техните грешки.Избягващи рискаТова са шофьорите, които се опитват да стоят възможно най-далече от останалите участници в движението. Всъщност те представляват една от най-големите опасности за другите шофьори, тъй като понякога действията им крият огромни рискове.БегълциНа тях изобщо не им пука какво се случва на пътя, като се опитват да избягат от реалността. Използват всякакви способи да се „изключат” от общия поток, като най-честно това става с помощта на музика или на мобилния телефон.

Тагове:
fallback
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    Служебната баничарка - тази рали машина или колко можем да изцедим от 90 к.с.!!!!!!!!!!!!:DDDDDDDDDDDD
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    аз лично се преоткривам в три групи така че да ти таковам и класацията безсмислена.
  • #7
    666 ( преди 8 години )
    Забравили са 8-мата грума - БГ батка :)
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    ГоУфаджиите са си гоУфаджии навсякъде по света. Ела да видиш тука в германско как се наимат като ги изпреваря с инфинитито. Лошото е че германците и със скъпите марки се държат като голфаджии. Всеки втори германец се мисли за Шумахер. Не е само в България шофьорската лудост.
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    дам преди беше лесно - видиш S класа или 7-ца и стоиш далеч защото може да направи всичкоСега вече няма тип/марка/модел от който да не може да очакваш глупости***d Каква бегачка Голф 3 90 коня нафта минава за бегачкаВ един автофорум имаше тема: Служебната баничарка - тази рали машина или колко можем да изцедим от 90 к.с.
  • #4
    zoom in ( преди 8 години )
    Аутомедия, защо ми изтрихте коментара за поведението ми, когато видя димящи на пътя ?!?
  • #3
    d ( преди 8 години )
    За България добавяме категория "стийт рейЦър".В зависимост от района, тези индивиди карат автомобили като гоУф, БМВ, естествено се срещат и други марки и модели. Общото е, че в повечето случаи автомобилът е поне на 20 г., задължително голяма бегачка (или поне така мисли магарето зад волана), тунингован с тъмни стъкла, лети Жанти и би минал всякакви спортни автомобили. Характерното за водача е, че има някакъв комплекс-било то бит като малък, че не му става или просто че е умствено ограничен.
  • #2
    факU ( преди 8 години )
    В България се делят на нормални и БАТКИ.
  • #1
    Георги ( преди 8 години )
    явно вскички шофьори се делят основно на две, отворковци и задръстеняци
fallback
Последни