fallback

BMW M GmbH - максимумът е 600 к.с.

Бъдещето на механичните трансмисии не е светло, разкри шефът на спортното подразделение

Мощност от най-много 600 к.с. и автоматична скоростна кутия. Това ще представлява в бъдеще оптималният автомобил от BMW M GmbH, става ясно от интервю на Франсискус ван Меел пред Аutocar.Снимка: Barrett Jackson"Търсенето на автомобили BMW M с ръчна скоростна кутия намалява, като освен това автоматиците с два съединителя позволяват по-бързо ускорение, по-нисък разход и по-малко вредни емисии", каза председателят на управителния съвет на спортното подразделение, който до миналата година оглавяваше Quattro GmbH.Той уточни, че към момента търсенето е достатъчно, за да не се елиминират механичните кутии, но въпреки това "бъдещето им не е светло".Пред Аutocar Франсискус ван Меел разкри също така, че не вижда смисъл в безсмисленото увеличаване на мощността."Настоящият ни най-мощен модел има 600 к.с. и преминаването на този праг вероятно ще означава надхвърляне на лимита", каза Франсискус ван Меел.Изказването му провокира спекулации, според които следващото поколение на BMW М5 ще използва двигателя на специалното издание M5 30 Jahre. Той развива именно 600 к.с.

Тагове: bmw m gmbh
fallback
  • #8
    vel_co ( преди 8 години )
    Старото М5 с V10 имаше ограничител на оборотите и се твърдеше, че не е заради двигателя, а заради трансмисията, защото е ръчна и превключванията около червения сектор са рисковани за нея. При автоматиката май нещата са по-дуракоустойчиви.И по повод на предният ми пост. Преди години щатски тунери форсираха с турбо Ферари Тестароса до около 1100к.с. И какво - ускорението до 100 се влоши, заради допълнителните килограми на тунинг пакета :)))
  • #7
    vel_co ( преди 8 години )
    Мощността и моментът наистина са различни неща, но са доста свързани. Всеки мощен двигател е предизвикателство за трансмисията си, особено когато цялата конструкция е тежка, както в случая. Не е проблем да направиш трансмисия(не само кутия, не забравяйте главното предаване), която да издържи и тиров двигател, но колко ще е тежка тя? И колко от конете ще се изгубят в нея за да я задвижат?
  • #6
    Mmm ( преди 8 години )
    Новото отслбва със 100на киля...все е нещо
  • #5
    San Diego ( преди 8 години )
    И Ферари ще са бюджетни автомобили в сравнение с този хипопотам ако се направи от карбон.
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    В тази статия виждам няколко проблема - първо човека говори за максимума на ръчните скоростни кутии, а не по-принцип, а това не става ясно от превода. Второ, на скоростните кутии лимита е въртящ момент не мощност като параметър. Сигурно и това е избягало от превода и направо нищо не се разбира.Това че М5 и конглокентитите му в момента ползват скоростни кутии на ръба на възможностите не значи, че няма да се произведат такива коиото да могат да поемат по голям въртящ момент в бъдеще.
  • #3
    Т ( преди 8 години )
    Това постоянно състезание между производителите кой ще изкара кола с повече мощност вече е напълно безсмислено. По добре да се фокусират върху други аспекти, като разход на гориво, тегло, пътно поведение безопасност....Каква е ползата примерно М5 да има 600к.с. като колата тежи 2 тона. По добре да намалят конете на 400 но да го направят цялото от карбон, алуминий и титан и да тежи 1200 кг. Хем ще стане по икономично, хем по бързо, и по стабилно. А ако е със цял карбонов монокок и по безопасно.
  • #2
    San Diego ( преди 8 години )
    Dodge Charger Hellcat 707 horsepower
  • #1
    ... ( преди 8 години )
    и X-drive!
fallback
Последни