fallback

Нови подробности за бъдещото BMW i5

Електромобилът ще бъде с размерите на 3-Series, но по-просторен

Нови подробности за бъдещия BMW i5 бяха разкрити от германското издание Automobile Magazine. Моделът е готвен за конкурент на Tesla Model S, като ще се появи на пазара по-рано от очакваното.Третият представител на новото i-семейство на германската компания ще бъде седан, чието производство ще стартира през 2019 г. Това противоречи на казаното по-рано от вицепрезидента на BMW Клаус Фрьолих, който бе категоричен, че подобен модел няма как да бъде готов до края на настоящото десетилетие. Според информацията обаче успехът на Tesla Model S е принудил баварците да форсират разработването на i5. За него вече се знае, че на габарити ще бъде еднакъв с BMW 3-Series, но ще предлага по-голямо вътрешно пространство. Това ще бъде постигнато с увеличаване на разстоянието между двете оси и поставянето на електромотора между задните колела. BMW i5 първоначално ще представлява чист електромобил, който ще се задвижва от два електромотора с мощност 225 и 135 к.с. По-късно ще се появи и версия plug-in, която ще бъде оборудвана с електромотор с 275 к.с. и двигател с вътрешно горене. И двете версии – електрическата и хибридната, ще бъдат оборудвани със система за задвижване на четирите колела. Каросерията ще бъде от въглеродни нишки, което ще позволи общото тегло на модела да не превишава 1500 кг. Бъдещото BMW i5 ще се сглобява в завода в Лайпциг на същия конвейер, използван за i3 и i8.Снимка: BMW 

Тагове: bmw i5
fallback
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    Няма значение бензин или дизел
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    Колеги я кажете, кои двигатели на F10 (новата петица демек) са туин турбо и кои са само с едно турбо.
  • #8
    ШопАР ( преди 8 години )
    За в бъдеще се очаква БМВ да пусне моделите си без нищо друго от пред освен две големи ноздри !!! Ноздрите ще осветяват пътя , а и ще имат вградени мигачи ! Единствената промяна във всеки модел на БМВ в последните 20 години са по големите ноздри , различните фарове и стопове и скоростния лост ... добре че поне поддържат умопомрачителни цени за покупка и поддръжка че да не можем да си ги купуваме в България чисто нови . Затова пък ще си караме 10 и 20 годишните им екземпляри ... трагедия !!!
  • #7
    USA ( преди 8 години )
    Много са далече от Тесла все още.То докато го направят,ще отложат проекта 2-3 пъти я с една,я с две годинки,след което ще се обърнат към Тойота за помощ като с горивната клетка.През.това време Модел с ще е във втората ди генерация,а вече ще мисли и за трета.После кажете,че американците не можели да правят автомобили!
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    Газ-24!
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    КАто те слушам тебе се сещам за мазни *** пред блока в Дружба, дето пият бг алкохол малка разфасовка и коментират Ауди 80 на 20 години, като че е нова кола и бедните съседи му се дивят .!.
  • #4
    Дошо ( преди 8 години )
    Като му гледам предницата се сещам за свинските *** от Енгри бърдс
  • #3
    Bravo ( преди 8 години )
    Браво, много добре е замислено. И браво на Тесла, че успя да "разбута" поне малко големите играчи, които вече се ориентират към бъдещето. Ех,поне някои... другите още са в дизеловата ера, с лъскавите джунджурийки.
  • #2
    Един там ( преди 8 години )
    Уууу, браос !!!Ако баварците успеят да го изкарат на пазаря в тоя му вид, направо ще избият рибата...МНОГО ДОБРЕ ИЗГЛЕЖДА.Техниката, предполагам ще е на подобаващо ниво, както за БМВ ...
  • #1
    Нев ( преди 8 години )
    На това, от Ауди ще "отговорят" с "нов, надежден и с най-добри харектиристики" Е-трон, ама прототип, а Ваген ще пуснат поредния си високотехнологичен дизел, който в определени ситуации не само че не консумира а дори произвеждал нафта! :)Браво на БМВ, добре че са те да бутат автомобилния прогрес в Германия!
fallback
Последни