Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Volkswagen се разделя на четири холдинга

Единият от тях ще бъде оглавен от бивш шеф на BMW

Volkswagen се разделя на четири холдинга

Volkswagen се разделя на четири холдинга
Снимка: Reuters

Германската компания Volkswagen ще се раздели на четири холдингови дружества, съобщава Reuters, цитирайки Handelsblatt.

Посочва се, че
корпоративната структура на Volkswagen ще бъде преструктурирана в децентрализирана система с четири холдингови дружества. Към момента от Volkswagen не са коментирали информацията, но се твърди, че едно от дружествата ще бъде оглавено от бившия мениджър на BMW Херберт Диис.

Самият
Диис споделя пред Handelsblatt, че ще поеме холдинг, в който ще попаднат марките VW, Skoda и Seat. Основната цел на мениджъра ще бъде да стартира мащабна реформа в германските фабрики на компанията, за да намали високите им разходи.

Audi, Lamborghini и Ducati също ще бъдат отделени в холдинг, както и MAN, Scania и лекотоварните машини на VW. В четвъртото дружество ще попаднат марките Porsche, Bugatti и Bentley, твърди германското издание.

Очаквайте подробности.

  • #1
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 3 години )
    Е, щом ти по-добре знаеш.. Ха-ха! Засега Европа, викаш, е готова само за канцерогенниците. А пък като стане готова за вхибриди, да се раздват китайците, че колко батерии и електроника има да произведат... Че чичко вурщ от електроника не отбира..
  • #2
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    На печалба? След 17г мъки и продадени 6 мил броя общо, лично се съмнявам. Само парите за разработки не са си изкарали с тези продажби. Имаха един имидж на двигатели на тази технология, но както се вижда има и по-добри. Просто не са решили да ги продават все още. Както казах Европа не е готова за тях
  • #3
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 3 години )
    Хех, смачкали ги били.. Тойота държат над 60% от пазара за хибриди. Това да разработиш прототип с няколко стотици милиона бюджет не е особено постижение. Постижение е да разработиш хибрид който се продава и е на печалба като Приус.
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Имат нямат E-tron видя се как ги бъхтят тези, които развиват тази технология вече повече от 15г. Може Тойота да имат огромно количество патенти, но се вижда къде са Порше и Ауди. Смачкаха ги със собствената им технология. Когато Европа е готова за хибридите, те ще са тук.
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    WORLD is Le Man ( преди 3 години )
    Едва ли само нас европейците ни вълнува Льо Ман. Като гледам Японските Нисан и Тойота и Американските Корвет и Форд (догодина) също ги вълнува. Та като се тегли чертата има представители от всички автомобилни континенти.
  • #6
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 3 години )
    Хех, японците отдавна научиха немците на мениджмънт.. производствената система на Тойота я изучават в немските университети, а Порше Консултинг я преподава на европейски затънали фирмички като Еърбъс и Фолцваген, след като инженери от Тойота лично обучиха инженерите на Порше през 93-та как се произвеждат коли без да се фалира. Не случайно Тойота има много по-голяма печалба от ВАГ, въпреки че последните имат претенции да продават премиум автомобили под поне 4 бранда.
  • #7
    6 rate up comment 8 rate down comment
    точно така ( преди 3 години )
    Оризарите се учат на инженерна компетентност (неуспешно) в Льо Ман и Формула 1. Сега могат да се научат и на мениджмънт. Няма да им искаме пари за това. :) :)
  • #8
    13 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 3 години )
    Абе понавървяват си, не ги мисли сивиците.....
  • #9
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Върят ли сивиците, момчета?
  • #10
    18 rate up comment 12 rate down comment
    Ауто ( преди 3 години )
    Ауди направили рекорд по икономичност с поредния с тракащ канцерогенник! Ами да вземат да впрегнат два коня и една каруца с храна и да изминат следващия път 2500 км за 28 дни, и да ми разправят какво постижение било това, и как милеят за екологията! От 15 години я пускат, я не електрическия Е-трон и все никакви ги няма! Хибриди имали ама никой не ги е виждал и карал! Водородни горивни клетки- бре, инжинерите на ВАГ тепърва научили че и такава технология имало!