fallback

Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка

Компанията изпревари BMW и Mercedes в класацията BrandZ Top 100 (обновено)

Японският автомобилен гигант Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка в света, става ясно от публикуваната днес ежегодна класация BrandZ Top 100. Серийният водороден автомобил на Toyota - Mirai. Снимка: Toyota  Подреждането, съставено от американска консултантска компания Millward Brown, оценява японската марка на 28,9 милиарда долара, което я извежда пред конкурентите от BMW и Mercedes, оценени съответно на 26,3 млрд долара и 21,7 млрд долара. В топ 10 на най-скъпите автомобилни марки през тази година попадат още Honda, Ford, Nissan, Audi, Volkswagen, Land Rover и Lexus. От Millward Brown посочват, че повечето автомобилни компании в топ 10 са увеличили стойността си спрямо предходната година. Колкото до Toyota, тя печели отличието за осми път в класацията, която се провежда от 2006 година насам. "Това е единственото изследване в света, което измерва репутацията на компаниите, базирайки се на проучвания, проведени сред над два милиона потребители от цял свят", споделят от Millward Brown. И поясняват, че за лидерската позиция на Toyota роля са изиграли редица фактори, сред които първото място по продажби в света и серийната водородна кола, която японската марка вече пусна на пазара. Пълната класация, включваща всички марки

Тагове: brandz top 100
fallback
  • #23
    doc ( преди 9 години )
    Източника е brandz top 100!Hawkeye,ти неграмотен ли си или така си изглеждаш?За поредна година потвърждава класацията и на "Best brand in the world"!Нищо ново под слънцето!
  • #22
    Hawkeye ( преди 9 години )
    Така се пише статия, няма мерни единици в таблицата, няма източник... копи пейст!
  • #21
    Анонимен ( преди 9 години )
    След 5 години Тойота ще струва колкото цялото германско автомобилостроене. А ако се включат и Хонса и Ниссан, мдаа бъдещето не е съвсем розово за европейците. Не случайно Бмв са се хванали с Тойота, а Ваг с Ткитайските производители и Рено и Мб с РеноНисан.
  • #20
    сс ( преди 9 години )
    Колко от тук дето сте писали правит разлика между фирма и бранд? Че и за капитализация говорят...толкова и от коли разбирате.
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз пък си карам Мерцедеса и хич не ми дреме, коя друга марка на кое място в коя класация е. И не, не е престаряла 190-ка, на 2 години е и се държи перфектно, а 204-те коня са ми напълно достатъчни за всякакво каране. Комфорта и возията - също. Няма да споря колко е велика марката. Просто и следващата ми кола пак ще е Мерцедес. Харесва ми философията им за автомобил. А на онези с Тойотите вероятно и техните следващи коли ще са Тойота, защото са харесали нещо в тях и те така...
  • #18
    На снимката: ( преди 9 години )
    е Дарт Вейдър
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    без да искам сложих "-" на тоя коментар, извинявам се за което!Разбира се че е глупава тая класация. Истинската класация е пазарната капитализация. Това е цената на една фирма според инвеститорите, т.е. добре информираните хора с пари, готови да инвестират в нея. По пазарна капитализация, компаниите стоят така:Toyota 236 млрд $Volkswagen 119 млрд $Daimler 113 млрд $BMW 73 млрд $Виждаме че Тойота просто отнася немците.
  • #16
    Стефан ( преди 9 години )
    Тук се сте специалисти но никой не знае какво е цена на бранд :)
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    е т'ва на снимката е позорно!
  • #14
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Разбира се че е глупава тая класация. Истинската класация е пазарната капитализация. Това е цената на една фирма според инвеститорите, т.е. добре информираните хора с пари, готови да инвестират в нея. По пазарна капитализация, компаниите стоят така:Toyota 236 млрд $Volkswagen 119 млрд $Daimler 113 млрд $BMW 73 млрд $Виждаме че Тойота просто отнася немците.
fallback
Последни