fallback
Коментари ( 10 )
Напиши коментар
-
#10
Непатилият минал 4 780 000км и то с рено и то без типичните рено-ядове и проблеми!!? А бе убавец то всичките произведени рена до момента не са минали толкова километра общо!Боже прибери си версиите!
-
#9
Във фирмата имаме 2 мегана, 1 лагуна и 4 дачии докер.Няма по-счупена марка от рено! До 30хил км сменяме биалети, съединител, проблеми с ел.инсталацията, скърцане, тропане и т.н.За сервиза на рено да не говорим, че...Дачията се оказа по-здрава от рено! Сега се чудим на кого да продадем рената и да вземем още 2 дачии. Непатил искаш ли ги?
-
#8
рено са водещи само в дефектите и шашмите по сервизите!
-
#7
Някой е писал по-долу са хюндай i10. Може и да е прав. На дължина е същия, но е с 9 см. по-широк. Как тогава това рено ще е водещо в класа си..???? Доста нелепо твърдение.
-
#6
А освен това дачията е доста по-надежна и здрава от рено, така че наистина е по-добрия избор.
-
#5
По-добре да е Dacia. Ще бъде същата тояга като реното, но ще е на по-нормална цена. Карам два пъти седмично една Дачия Докер дизел. Ако искате вярвайте, харчи 1.5 литра под Пежо Партнер дизел. Иначе конфорта е от 0 до 10 твърдо 0. Ужасна возия и никаква шумоизолация. Трябва да крещиш за да се чувате. Но бива. За тези пари.
-
#4
То всеки който се излъже с рено попада в тази категория!
-
#3
В този клас, според АутоБилд, за момента първенството по практичност като размери и ежедневна пригодност, се държи от последния Hyundai i10. Учуден съм как си го признаха, че е по-добър от VW Up и Skoda Citigo.
-
#2
Бил с компактни размери и просторен интериор..!? Или е едното или другото. Двете са взаимно изключващи се. Имайте предвид, че А сегмента е едно под Клио. Да си говорим за просторен интериор, де.... Наистина ли мислят хората за по-глупави от тях?
-
#1
Приятно автомобилче. Убеден съм, че в бъдеще ще го срещаме често по нашите пътища под бранда Дачия и то на стариращи цени от 13000-15000 лв.
1 - 10 от 10