Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Новият Audi R8 върви и на ток

Версията e-tron има пробег от 450 км, излиза по-късно тази година

Новият Audi R8 върви и на ток

Само часове след като представи второто поколение на суперколата Audi R8, компанията от Инголщат разкри подробности и за нейната електрическа версия – e-tron.
Новият Audi R8 върви и на ток
Германският производител засега не показва снимки на тази модификация, като обяснението е, че всяка бройка от нея ще се сглобява след индивидуална поръчка от клиента. Знае се обаче, че електрическият е-tron използва архитектурата Audi Space Frame, на която са изградени и бензиновите версии на ново R8 (на снимката).

Известно е и друго – новата електрическа версия на модела е два пъти по-мощна от прототипа e-tron, който бе показан преди време. Силовият агрегат на суперколата развива 462 к.с. и 920 Нм въртящ момент, което й позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.9 секунди. Това е с 0.3 секунди по-бързо от постижението на предшественика на модела.

Максималната скорост на машината може да бъде ограничена или на 210, или на 250 км/ч. Моделът е запазил комплекта литиево-йонни батерии, разположени в Т-образен блок в средната част на автомобила. Капацитетът на акумулаторите е 92 кВт/ч, като с едно зареждане пробегът достига 450 км. Зареждането на батериите отнема по-малко от 2 часа.

Първото поколение на Audi R8 не предлагаше серийна електрическа версия, въпреки че компанията работеше по такава и дори се готвеше да я пусне в производство. В крайна сметка бяха сглобени само 10 прототипа за представителни нужди и тестове. Електрическата версия на новото поколение R8 очакваме на пазара по-късно тази година.

Снимка: Audi

Тагове: audi r8 audi r8 e-tron
0 от 500
  • #9
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    по поръчка ще ти я направят бе Дошо, да ще ти инсталират брадва в багажника ако си платиш, да може като я искараш от магазина да я насечеш отпред :Д
  • #8
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Дошо ( преди 4 години )
    Силовият агрегат на суперколата развива 462 к.с. и 920 Нм въртящ момент, което й позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.9 секунди. Това е с 0.3 секунди по-бързо от постижението на предшественика на модела. Ъъъъ к'во?Кой предшественик?Кога?Някой да го е виждал?Някой предшественик на картинка ли?Някой от тези предшественици, за които всеки вече е чувал ама никой не ги е виждал ли?
  • #7
    9 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 4 години )
    жалко че не мога да си я позволя. тази кола ще е голям кеф. но трябваше да се сетят че може и 700кс да направят с толкова големи батерии - както Тесла. имат леко изоставане, но германците наваксват бързо. при това имат много по-голям имидж.
  • #6
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 4 години )
    ФВ направили батерия??? Ха-ха-ха, това виц ли е? По-скоро ФВ поръчали на Самсунг да им направи по-голяма батерия.
  • #5
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    Първо какъв е успеха на i8? Второ Ауди когато спряха модела е-трон се изразиха съвсем ясно, защо го спират. Защото пробег от 150км. би било подигравка с клиентите, това, че някой марки се подиграват на своите клиенти, не означава, че и други трябва да го правят. Е-трон се върна на линия, преди година, когато ФВ съобщиха, че са направили революционна батерия, което връща всичките ел.проекти на марката с тази батерия би се осигурил пробег от 400км., което вече е добре. Това са причините. БАТЕРИЯТА
  • #4
    13 rate up comment 9 rate down comment
    b.b. ( преди 4 години )
    Как ли ще звучи на немски песента "Ти закъсня, ужасно закъсня..."!? Видяха успеха на i8 и взеха и те да претоплят манджата e-tron.И сега пак ще кажат,че те по-рано са мислили за такава кола от БМВ, както при лазерните фарове. Работили по ел. версия и при първото поколение, но направили само 10 прототипа.Сега показали бензиновата версия,а ел. само при поръчка ;) А това ограничение на максималната скорост до 210 просто ме убива. Може да го правят за да могат Пасатите да го изпреварват. ;)
  • #3
    15 rate up comment 12 rate down comment
    смешници ( преди 4 години )
    „Германският производител засега не показва снимки на тази модификация, като обяснението е, че всяка бройка от нея ще се сглобява след индивидуална поръчка от клиента.“ Защо ли не се учудвам! Типично ВАГ-иналски маниер. После ще кажат, че няма да е правят, защото няма клиенти или е още рано да се пускат извънземните им технологии. Абе те и хибриди май правеха, но още никой не ги е виждал. Някой може ли да ми каже в кой шоурум на марката се продават хибриди?
  • #2
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    Браво Дошо, да ти е честито...
  • #1
    20 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    Ето Дошо, нали вчера се възмущаваше и питаше какво става с електрическото R8. По късно тази година ще можеш да си го закупиш.