fallback

Първи снимки на обновения Sharan

Моделът излиза на пазара в началото на лятото

Тагове: volkswagen sharan
fallback
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    И едно допълнение: Шаранът е всичко друго, но не и бюджетна кола.
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    По принцип не съм фен на ФВ, но искам да ги похваля: Във време, когато заради дизайнерски изцепки видимостта в автомобилите намалява драстично и води до рискове за водача, ФВ работят в обратна посока. Тънките D-колони и големите задни стъкла /най-задните имам предвид/ помагат много. Добра работа, особено в сравнение с псевдостъкълцата и мегадебелите колони на повечето конkypенти.
  • #15
    Kiril ( преди 9 години )
    Виж сега колега,не става дума на какво съм се качвал аз, а на наизуст говориш ти.Първо никъде не правя сравнение между ваг и мерцедес, защото и децата в предучилищна им е ясно, че са коли от съвсем различен клас.Шарана е бюджетна-семейна кола, за хора които знаят какво искат. Мерцедеса е класи на Шарана, тва е ясно, но е и ясно, че това не му пречи да е опЪрдян 5-10годишен, като го купуват разни чикиджии, за да могат да спират на мястото за инвалиди и да ходят на промоция на Преслава в Студенски
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кирчо, старата Ес-класа е много по-кола от недоразумението Шаран. Явно никога не си се качвал на някоя от двете и приказваш наизуст. То само, като видиш твърдата и грозна пластмаса в Шарана и ти прилошава. Да не говорим как скърца и тропа. На улица с павета имаш чувството, че ще се разпадне, тази каруца.
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    За Пикасо нищо не мога да кажа, но 2 Еспейса са минали през мен и сериозни проблеми не съм имал с тях. Едиствено по електрическата част с единия имах проблеми и те се бяха породили от протрити кабели, но ги оправих и работата заспа. На другия за 4 г. освен ко сумативи един винтилатор на парното смених, защото беше прекалено шумен и мотрчето на задната чистачка изгоря, но си намерих на старо за 15 лв. и го смених.
  • #12
    Kiril ( преди 9 години )
    Браво,това е автомобила на средностатистическия европеец. Българина, както винаги си е комплексар. Друго си е, да се качиш на 10 годишна опЪрдяна S-класа, да облечеш белия анцУг, да идеш мола, и да спреш с миризливата S-класа, на мястото за инвалиди. *** народ, слаба Държава.
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма какво да гледаме колко струва, защото Шарана нищо не струва. *** над ***. Виж, ако имаш гоуф3 и се качиш на Шаран, може и да ти се стори, като лимузина. Абе ти не го ли смени този гоуф3 с 4-ка или беше с онова Поло с 50 куци коня?
  • #10
    до Анонимен ( преди 9 години )
    Няма човек, който да си е купил Еспейс или Пикасо и след това да си е купил пак френски автомобил! Имам един познат с Еспейс - след като даде над 3500 лева за различни ремонти за две години, го продаде и си купи Опел Зафира!
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не са балъци, а шарани. Моделът Шаран е само за *** шарани. Останалите модели на марката са за балъци от семейство шаранови, а ваг-фена във форума е проста каракуда. Гледам, че някакви ес-класи е сънувал снощи, докато е спал на мокри вестници.
  • #8
    Анонимен ( преди 9 години )
    Я вижте колко струва запазен 10 годишен Шаран и тогава дрънкайте глупости.
fallback
Последни