Mazda регулярно се завръща към темата за създаване на нов спортен модел с роторен двигател, но засега няма официално потвърждение за подобен проект. Един от шефовете на отдела за изследвания към японския производител – Кеничиро Саватури, наля допълнително масло в огъня, като заяви пред Autocar, че той и екипът му работят върху „много важен модел“.
-
#7
Мазда постигнаха много със СкайАктив и това е само първата част от плана за програмата им, а ще бъде все повече развивана тази технология. Дано да намерят решение за Ванкела, че все пак е част от историята им.
-
#6
Други недостатъци са вредните емисии и големия разход на гориво спрямо обема. Което много спъва технологията за употреба при колите
-
#5
Без съмнение, Мазда наистина постигнаха най-много в развитието на Ванкеловия двигател. Проблемът обаче е, че уплътнението между тортора и статора е много трудно, от гледна точка на това, че е необходимо да се използват материали устойчиви на високите температури! Това се компенсира с добро охлаждане, което води до увеличаване на загубите и лоша икономичност. Предполагам, че точно това е, с което НАСА ще им помогне, материали, с висока износоустойчивост при по-високи температури.
-
#4
Значи след като са го направили съвършен са спрели да го произвеждатАко го бяха направили толкова перфектен нямаше ли да го сложат на всички модели. (все пак ванкела е по-евтин за производство)
-
#3
Напротив, Мазда са единствената Фирма в света, която доработиха Ванкеловият двигател до съвършенство! и продължават да го усъвършенстват.
-
#2
Въпреки че съм любител на европейското производство силно уважавам Мазда че правят практички коли с добър дизайн и качество, но да престанат да тръбят вече 10 години за този Ванкел. Голямата гордост на Мазда и се оказва че не могат сами да си го разработят
-
#1
Браво на Мазда, не са се отказали.