fallback

Чуждестранни журналисти изпробваха колите Great Wall

Те са от европейските експортни пазари на Литекс Моторс

Над 20 представители на автомобилни и специализирани икономически медии от Унгария, Румъния, Сърбия и Македония изпробваха автомобилите Great Wall и посетиха завода край Ловеч, където се сглобяват, съобщават от „Литекс Моторс“. Great Wall Steed 5 Hunter позира пред журналистите Посещението на чуждестранните журналисти е свързано с експанзията на „Литекс Моторс“ на европейския автомобилен пазар. Вече повече от година българският автомобилен производител доставя своята продукция на пазарите на Италия и Македония. През 2014 г. компанията подписа договори за дистрибуция със Сърбия и Румъния, където вече активно развива дилърската си мрежа. Унгария, Чехия и Словакия също са сред приоритетните пазари, на които „Литекс Моторс“ планира навлизане. Поточната линия на завода край Ловеч От компанията не съобщават за отзивите на журналистите, но все пак става ясно, че те са изпробвали двата ключови модела на Great Wall, които се произвеждат в България – H6 и Steed 5. Тестовият маршрут е включвал шофиране в градска, извънградска среда и в пресечена местност. За тест на чуждестранните гости са били предоставени и специалните версии на пикапа Great Wall Steed 5 – Professional, Hunter и Premium, които получиха наградата за принос в развитието на автомобилната индустрия на церемонията „Кола на година 2015“. Част от трасето за офроуд От „Литекс Моторс“ съобщават също така, че и през 2015 г. компанията ще продължи да работи по дългосрочната си стратегия за разширяване на производствената дейност и навлизане на автомобилния пазар в Централна и Източна Европа.Снимки: Литекс Моторс

Тагове: great wall great wall h6
fallback
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    ами какво не му е достъпното имаш компактен седан за 20 хил освен дачия друг не предлага нищо в този ценови клас (а дачията като я оборудваш до нивото на големия дувар и стана и тя на същите пари)Топ кросовъра има е за 40 хил кой предлага на тези цени
  • #5
    b.b. ( преди 9 години )
    Експанзия не е ли когато нещо се разширява? А те щото превзеха БГ пазара, че тръгнаха и по Европата. Радвам се за единствения БГ автопроизводител и го подкрепям, но не биваше ли да се предложи една достъпна българска кола? Българинът все още изпитва нужда да има наш, БГ автопроизводител. Все още караме коли втора ръка, а нашите пак са недостъпни. Има нещо сбъркано в цялата работа.
  • #4
    kan4o ( преди 9 години )
    Експанзия по български 10 хил.коли годишно,а интереса нулев!
  • #3
    Анонимен ( преди 9 години )
    ***, къде видя празни поточни линии?? Завода си работи на 80% и скоро ще достигне 100%. Заради такива като тебе не може да се оправиме.
  • #2
    Реалист ( преди 9 години )
    """експанзията на Литекс Моторс """ Експанзия не се прави като показваш празни поточни линии на журналисти. Празната поточна линия казва всичко за завода и марката. За съжаление това може да се случи само в България. Да построиш завод, а поточната линия празна. Това намирисва яко.
  • #1
    Уличен дрифтър ( преди 9 години )
    Пожелание за повече продажби,повече инвестиции, повече български подизпълнители,съвместни разработки на нови модели, собствени разработки-това е пътят на всичките днешни автопроизводители.
fallback
Последни