fallback
Коментари ( 67 )
Напиши коментар
-
#17
Добре де пак гледам недомислици. 400 км. пробег, че като правиш нещо прави го като хората. Дизеловия автомобил има резервоар достатъчен да изминеш около 1000км. В случая Тойота нямаха да имат никакъв проблем да направят вместимоста на резервоара за 1000км. пробег.Примерно вместо резервоар за 5 кила водород можеше да сложат за 10 кила. При Водородна Водородния Хюндай, който от 2 години е на пазара бробега е 600км. А дизайна на Хюндая е и много по-хубав. Тая Тойота е голяма издънка.
-
#16
Като падне под -22 , поемаш дълбоко въздъх, отваряш водородната клетка и сипваш малко грозданка вътре.
-
#15
болии *** фара за мириканцити - дайте да слагаме по една инсталация за водород на всеки тец и да караме за без пари!
-
#14
Тойота мойота, водород-модород, от както бензина започна да поевтинява продажбите на Приус в щатите са паднали с 14%, ония почнаха да купуват пак V8-маци по 5-6 литра.
-
#13
Каквото и да си говорим това е кола от бъдещето. Дизайна е малко стряскащ, но пък е авангарден. Тойота са най-големият японски производител и е доста напред с технологиите. Това, което в Европа все още го разработват, японците го пускат серийно. Останалите приказки са си субективни брътвежи.
-
#12
За мен това е типична японка. От вън е убиец, ама от вътре ми е неподредено и леко хаотично.
-
#11
Не е първа красавица, ама пък хората драпат напред, а ония *** се бият в гърдите как пернишката им печка с горно горене е върхът на технологиите.
-
#10
Износителите на петрол ще трябва да отделят значителни средства за антиреклама на Тойота:)
-
#9
Ами то точно затова са изминали около 20 години от първия автомобил до масовизирането му като транспорт. И то по време когато не е имал алтернативи - днес обаче такива има и то по-евтини и по-бързи - кеф ти Приус, кеф ти дизелов Голф - все са алтернативи на скъпа кола без точки за зареждане.
-
#8
Всичко е много хубаво, само че защо трябва автомобила да е с отвратителен дизайн? Остава едно впечатление, че Тойота сякаш си е поставила за цел да измисли най-грозния дизайн. Добре че при Лексус се опитват да променят това, но при моделите на Тойота нещата вървят от грозно към по-грозно.
51 - 60 от 67
първа < 3 4 5 6 7 > последна