Новият флагман на Cadillac – моделът CT6, който предстои да се появи на пазара, ще бъде най-технологичният автомобил в света. Това обяви шефът на отдела за разработки в концерна General Моторс - Марк Ройс, пред изданието Automotive News.Една от новите технологии в седана ще бъде огледалото за обратно виждане в салона, което ще се превърне в дисплей. На него ще се прожектира картина от разположена на задната броня камера. Единственият проблем в момента е, че според американските изисквания за безопасност на автомобилите стандартното огледало е задължително, така че в GM предстои да решат как ще разрешат тази ситуация.Най-вероятно в Cadillac ще поемат по пътя на Nissan, където по-рано тази година разработиха специален LCD-дисплей, който може да изпълнява както функциите на екран, така и на стандартно огледало. Режимът на работа се променя с едно натискане на копче на корпуса на огледалото.Освен това бъдещият Cadillac CT6 ще получи система за полуавтоматично придвижване – Super Cruise, чиито изпитания стартираха още през 2013 г. При нея електрониката изцяло може да контролира кормилното управление на автомобила и работата на педалите на газта и спирачката, както и да поддържа лентата на движение и да следи за други автомобили наоколо.Флагманът на Cadillac ще използва и нова технология за изграждане на каросерията, която ще позволи общият брой на детайлите да бъде намален с около 20% в сравнение с останалите модели на марката. Конструкцията ще бъде направена от алуминий, високоякостна стомана и магнезий, което ще намали теглото и с 25 кг. в сравнение с тази на седана CTS (на снимката). В същото време CT6 ще е с 200 мм по-дълъг от CTS (около 5200 мм).Моделът ще бъде предлаган и в хибридна модификация, която ще може да се презарежда от електропреносната мрежа. Тази версия на седана ще ускорява от 0 до 96 км/ч (60 мили) за по-малко от 6 секунди, като само на електричество ще може да изминава 120 км.Новият флагман на Cadillac ще дебютира в края на 2015 г., като ще трябва да се конкурира с германските Mercedes-Benz S-Class, Audi A8 и BMW 7-SeriesСнимка: General Motors