fallback

Новият Focus пристигна в България

У нас бе представена една от малкото пред-производствени бройки

Новият Ford Focus пристигна в България преди производството му да е стартирало. У нас бе представена една от малкото пред-производствени бройки, която не се различава от серийния модел, който ще се качи на конвейера по-късно този месец. Въпреки че не е напълно нов модел, новият Focus залага на мащабна модернизация, която включва сериозни разлики във външния дизайн, интериора, двигателите, технологиите и окачването. Дизайнът, например, е по-динамичен и модерен, като се отличава с нови брони, светлини и решетка на радиатора в стил Aston Martin. Интериорът също е обновен, като разполага с нова централна конзола с по-малко бутони, нова инфо-развлекателна система SYNC 2, нов волан с три спици и обновени материали. Работено е и по подобряването на шумоизолацията, а сред новостите присъства системата Active Park Assist, която разполага и с режим за автоматично перпендикулярно паркиране, което е новост в този сегмент.  На модернизация е подложено и шасито, което е оборудвано с по-стегната предна част и пренастроени амортисьори. Нови са също така електрическо сервоуправление и програмата за електронна стабилност. Моделът е снабден и с нови двигатели, предлагащи по-нисък разход на гориво. Дебют на борда на Focus правят новите 1.5-литров бензинов EcoBoost (150 или 180 к.с.) и 1.5-литров дизелов TDCi агрегати (95 и 120 к.с.). Focus ще продължи да се предлага с 1.0-литровия бензинов EcoBoost (100 или 125 к.с.), който ще бъде наличен в нова версия, отделяща само 99 г/км СО2 емисии. В зависимост от двигателя новият Focus ще може да се оборудва с ръчни 5- и 6-степенни скоростни кутии, както и с 6-степенен PowerShift автоматик.Снимки: Ford

Тагове: ford focus
fallback
  • #6
    Анонимен ( преди 9 години )
    Отдавна съм го казвал, повтарял съм го и пак ще го кажа, че европейските фордове, нямат нищо общо с американските. Кой, както иска, така да го разбира!Четете и ще разберете!Общо взето в Европа се мъчат от пръдня, боя да направят, ама тая работа не става. С разни корпоративни, екологични, митнически и акцизни политики се мъчат да си запазят европейско-китайското боклучаво производство, но няма как да стане. С 2 приказки европейските фордове и не само са абсолютни *** за бедни клошари.
  • #5
    ceco ( преди 9 години )
    Мдааа, както и очаквах. Този 1.5 TDCi е съвсем същия който произвежда Пежо. Т.е. нищо ново под Слънцето. Отново чужди двигатели. Форд пак ще си оправдават палачорското качество с проблемните дизели на Пежо (справка:АутоБилд, статия за Фокус втора ръка- плюсове и минуси).
  • #4
    нововнос ( преди 9 години )
    абе...... форд......
  • #3
    Симпатизант ( преди 9 години )
    Че какво му имаше на стария?!
  • #2
    nikito_blend ( преди 9 години )
    С тази маска тип Астън Мартин ми прилича повече на Фиеста. Иначе като цяло добре изглежда.
  • #1
    Минчо ( преди 9 години )
    Определено изглежда по-агресивно от предишната визия!
fallback
Последни