fallback

Nissan разкри още подробности за Pulsar

Конкурентът на VW Golf ще се предлага с 3 двигателя за Европа

В навечерието на старта на продажбите на хечбека Nissan Pulsar японският производител разкри нови подробности за модела. Машината е ориентирана към пазара в Европа и според изявлението на компанията е една от най-просторните в класа си. Междуосието на Pulsar е 2700 мм, а обемът на багажника - 385 л, като при сгъване на задните седалки пространството се увеличава на 1395 литра. За сравнение най-продаваният автомобил от този клас в Европа - Volkswagen Golf, предлага обем 380 литра (1270 при свалени седалки) и междуосие от 2637 мм.Новият японски хечбек ще се появи при дилърите в няколко нива на оборудване. В базовата си версия автомобилът е оборудван с климатик, 5-инчов дисплей, електрически прозорци на всички врати, датчици за налягането в гумите, 6 въздушни възглавници и система Stop&Start. Като опции за Nissan Pulsar ще се предлагат система от камери за кръгово наблюдение, система за следене на мъртвите зони, система за предупреждаване при напускане на платното движение, система за спешно спиране при опасност от удар, а също така и мултимедиен комплекс със 7-инчов дисплей.На пазара хечбекът ще се предлага с 1.2-литров бензинов двигател DIG-T и дизелов агрегат dCi с обем 1.5 литра. Първият развива 115 к.с. и 190 Нм, а вторият - 110 к.с. и 260 Нм въртящ момент. Бензиновата версия с 6-степенна механична скоростна кутия харчи 5 л/100 км, а вредните емисии СО2 при нея са 117 г/км. Дизелът предлага смесен разход от 3.6 л/100 км, а емисиите СО2 са 94 г/км. В началото на 2015 г. ще излезе и версия с 1.6-литров бензинов турбо-мотор с мощност 190 к.с. Този мотор вероятно ще бъде в основата и на "горещата" модификация на Pulsar, която е предвидена за края на следващата година и е разработвана от специалистите от ателието Nismo.Снимки: Nissan

Тагове: nissan pulsar
fallback
  • #19
    ceko ( преди 10 години )
    Мдаа, 1.2 от първото Клио имат същие диаметър и ход както 1.2 на последната Микра. Дали е случайно,а ....???? Май много случайности станаха.
  • #18
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да, с излизането нна този нисан едва ли Винтеркорн ще отложи следвашия модел на Фолксваген...:))) Без да се обижда никой, но дори оътъ снимките се вижда, че е ниска летва. За моторите, думи намам, 110 к.с. и 115 к.с. чак четох статията два пъти, да не съм изпуснал някоя конска сила...:)))
  • #17
    Анонимен ( преди 10 години )
    *** и тук ли взе да се изхождаш.Поне,като пишеш после пущай водата.Къде видя диаметъра и хода на буталото да съвпадат?Да не си гледал на Шкода и Ауди,че са едни и същи.Специално в случая говорим за 2 съвсем различни двигателя с абсолютно различни размери,обеми и характеристики.Всеки малко по-грамотен може да го намери в мрежата.Това за теб естествено не се отнася!
  • #16
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хм, този Нисан изобщо не ми харесва. Типична оризарка. Ако цената му е ниска, ще може да бори единствено Дачия.
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    Едва ли AutoBild са си измислили, че 1.2 бензин/турбо бензин е на Рено. Пък и гледам от Микра, диаметър и ход на буталото странно съвпадат с този на Рено още от времето когато нямаха нищо общо с Нисан. Дори и в новите двигатели нямат нещо ново французите. Просто ъпгрейд на 20 годишна антика.
  • #14
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хм,този Нисан много ми харесва.Ако и цената му е добра ще имат успех.Този 1,2 турбо мотор четох тестове,че е доста добър и икономичен.Абе щом го слагат на Жук и Кашкай смятайте дали не го бива и дали не става за доста по-малкия Пулсар.Наистина колата е доста приятна и много рядко мога да кажа,че нямам забележки.Мазда 3 и Пулсар са ми фаворитите в този клас.
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    Някой тук са в голяма грешка или просто искат да внушат, че двигателите са на Рено, че това било Меган и подобни глупости. Единственият двигател на Рено е 1,5 dCi. Останалите са 100 % на Нисан, макар да ги пишат съвместна разработка. Някой бъркат 1,2 на Клио с новия нисански DIG-T. Само ще спомена, че на Клио е 1149 куб.см, а на Нисан е 1198 куб.см., ход на бутало, мощност и всичко останало е различно. Така, че четете първо. Новия 1,6 Д е също Нисански, който ще замести стария 1,5 на Рено.
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    Интериора е отличен според мен.Има собствен стил и е продължение на интериора на Нисан Лийф. Това че е на обща платформа с рено.... и Фолксваген са на обща платформа от поло до Туарег и от Шкода до Ауди, но никой не е спрял да ги купува.
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    как няма рено да са с толкова модерни двигатели нали на всеки 1000 км влизат в сервиз да видят какво се случва с тях :D
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Защо тогава да плащам повече за френсска платформа и френски двигатели, в добавак и ужасен интериор??? Като ще е пръчка, по-добре да си купя Меган. Него си го знаем, че е ***. Доказан.
fallback
Последни